Vraag

binders

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 en ben bijna 14. Ik denk dat ik misschien non-binair ben en heb de laatste tijd veel body disphoria. Heeft iemand misschien tips?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Als je geen binder kunt kopen kun je een sportbeha in maat te klein proberen. Luister altijd naar je lichaam als het pijn doet moet je hem uit doen hoe kut dysphoria ook is (ik weet hoe kut het is geloof me) en bind nooit meer dan 8 uur achter elkaar 

succes!

Groetjes, Fender (They/She)

Badge

hey, 

ik zou kijken voor een goede binder. en goed onderzoek doen. en tot die tijd kan je mss truien aan doen zodat het niet zichtbaar is voor andere mensen. en truien zitten gwn chill. 

ik zou geen binder van random site kopen want je weet niet zeker of die wel goed zijn. en dan kan je wa meer geld uitgeven aan iets goed dan aan iets waarvan je veel last krijgt. je moet een binder ook niet te lang dragen zeker niet langer als 8 uur. dus bevoorbeeld wel naar school en niet thuis

 

je zou ook kunnen kijken naar specale tape om het af te plakken 

ik zou dan google op transtape ik denk dat je dan het meeste kan vinden

Badge

hey, 

ik zou kijken voor een goede binder. en goed onderzoek doen. en tot die tijd kan je mss truien aan doen zodat het niet zichtbaar is voor andere mensen. en truien zitten gwn chill. 

ik zou geen binder van random site kopen want je weet niet zeker of die wel goed zijn. en dan kan je wa meer geld uitgeven aan iets goed dan aan iets waarvan je veel last krijgt. je moet een binder ook niet te lang dragen zeker niet langer als 8 uur. dus bevoorbeeld wel naar school en niet thuis

 

je zou ook kunnen kijken naar specale tape om het af te plakken 

ik zou dan google op transtape ik denk dat je dan het meeste kan vinden

Bedankt 🙏 ik zal er naar gaan kijken❤️

Badge

Als je geen binder kunt kopen kun je een sportbeha in maat te klein proberen. Luister altijd naar je lichaam als het pijn doet moet je hem uit doen hoe kut dysphoria ook is (ik weet hoe kut het is geloof me) en bind nooit meer dan 8 uur achter elkaar 

succes!

Groetjes, Fender (They/She)

Heel erg bedankt 🙏 

Reputatie 6
Badge +12

Ja een binder

 

Reageer