Skip to main content

Laatst viel ik en kreeg ik cement in mijn mond. Het proefde eigenlijk best lekker. Ik ben steeds vaker cement gaan proeven. Iedere keer als ik een baksteen zag voelde ik me gelijk aan ze.  Ik ben me vanaf vorig jaar als baksteen gaan identificeren. Mijn leven bestaat uit tegen een muur staan en cement over mezelf heen smeren. Mensen accepteren mij niet. Ik begrijp dit niet. Zo bijzonder is het niet, toch? Zijn er meer mensen die dit hebben? Hoe kan ik zorgen dat ze me wel accepteren?

Do you baksteen!


Ik zou wel zeggen dat het redelijk bijzonder is.

 

Het bewust eten van cement lijkt ook op Pica.

Het is geen wonder dat men dit sterk afwijkende gedrag afkeurt en zelf raad ik je ook af om hiermee te stoppen, zeker omdat het eten van cement niet echt voordelig is voor je gezondheid.


(...) Het is geen wonder dat men dit sterk afwijkende gedrag afkeurt en zelf raad ik je ook af om hiermee te stoppen, zeker omdat het eten van cement niet echt voordelig is voor je gezondheid.

U accepteert me ook al niet!😟


Doe gewoon wat je fijn vind. En wat als het niet gezond voor je is? Iedereen gaat uiteindelijk toch dood, zou juist fijn zijn om te gaan terwijl je iets doet dat je heerlijk vind toch?


Reageer