Skip to main content
Vraag

Bi or lesbian or pan or...?!! PANIC

• January 7, 2026
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

Meris
Forum|alt.badge.img+5

OKAY CHAT HELPP I'M QUESTIONING MY SEXUALITY AGAIN!!

Ik heb me altijd comfortabel gevoeld met het label "bisexueel." Ik heb zelfs bi keychains en pins op me tas, (niet dat het opvalt mijn tas hangt vol met buttons/pins enzo) maar ik begin te twijfelen. Wat ben ik nou echt? Ik kan ook pan of lesbi zijn, maar ik denk ook nog steeds dat ik op jongens kan vallen. Atm ben ik in een yuri relationship dus iknweet ook niet. (Yuri betekent lesbisch, basically een yuri ship is een relatie/ship tussen 2 vrouwen.)

Mijn vriendin is volgens mij ook genderfluid of non-binair, dus dat zou me ook geen bi meer maken.

PLS IK WEET HET NIEETTTTT :((

iemand tips? :)

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

Hey lieve ​@Glory Snap het wel een beetje. Maar weet je, wat je seksualiteit of gender ook is, je bent goed zoals je bent, en probeer gewoon uit te zoeken waar jij je fijn bij voelt. En eigenlijk hoef je toch ook geen "label" te hebben? Moet het een naam hebben waar je op valt? Er komt ook vast nog duidelijkheid, je bent nog jong. ❤️

Liefs Yusa 😘

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

@Yusa Thankss! Het ding is, ik hou van duidelijkheid en dit vind ik echt irri ngl. Dus tja daarom wil ik graag een label :')

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

@Glory awh ja dat snap ik ook wel weer😶 Dan is het wel wat moeilijker 😅 Ik ga nu een tip geven, en ik weet totaal niet of deze goed is. Maar stel je zegt tegen jezelf: ik ben biseksueel. Dan zeg je dat een tijdje. Voel je je daar dan fijn bij? Zo kun je het met allerlei doen. 

Liefs Yusa 😘😘

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

@Yusa Maar als ik zeg "ik ben bi" dan is dat ook wel raar want ik hou van iemand buiten de bi "normen". Ik denk eerder dat ik pansexueel ben maar ben nog erg questioning

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Heyy ​@Glory ,

Een vriendin van mij had eerder een beetje hetzelfde… Ze vond iemand leuk die zelf nog niet goed wist of ze zich een meisje of jongen voelde, dus zei ze dat ze bi was🙃 Dat is denk ik een beetje hetzelfde als dat jij zegt dat je pan bent :)

Later zei ze tegen mij dat ze toch lesbisch is, dus als het over een tijdje weer veranderd is dat ook niet erg😊 En vond ze ook veel makkelijker om te vertellen omdat iedereen in haar omgeving toch al wist dat ze i.i.g. ook op meiden viel.

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 7, 2026

Hai,

Over dat je vriendin genderfluid is, dat heb ik ook en dat maakt niet uit voor je sexuele oriëntatie. Het gaat op het geslacht waar je op vált, niet op het geslacht van je partner. Dus daar hoef je je niet druk over te maken.

Two Time
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

Als je er heel veel over twijfelt kun je misschien unlabeled gebruiken? 

- Two time