Skip to main content

Heyy iedereen 

Ik val sowieso op meisjes. Maar nu heb ik twijfels of ik bi ben of niet.

met uit de kast komen/ reacties van vrienden maak ik me geen zorgen over .

maar ik ben gwn niet echt zeker want zoals ik al zei ik val sowieso op meisjes. Ik heb nog niet echt een crush gehad op jongens maar vind jongens soms ook wel aantrekkelijk.

ik heb geen seksuele gedachten met mij en een jongen. 
maar gewoon omdat ik jongens soms ook wel aantrekkelijk vind en ook vaak zo bij hun zijn en dan niet gwn om te hangen met de boys zeg maar.

(ik ben een jongen)

kan iemand mij aub helpen.

alvast bedankt<3

Ik heb bijna hetzelfde. Het enige verschil is dat ik wel echt seksuele gedachtes gehad met een jongen zoals meisje. Ik ben er 99% zeker van dat ik bi ben maar ik ben bang dat het maar de hormonen zijn en dat het wel voorbij gaat wat ik haast niet denk aangezien ik al twee of drie jaar zo zit. Anyway…. Gewoon geduld hebben, het komt nog wel er is altijd het moment van o ja! Ik ben bi,homo,lsbi etc. En als je meer hulp wilt raad ik het aan om de gsa te joinen. 

hoop dat dit helpt!

Het zou kunnen zijn dat je bi bent.  Daar kom je nog wel achter. Misschien krijg je (ook) gevoelens voor jongens en misschien niet.

om heel eerlijk te zijn vind ik dat hele aantrekkingskracht systeem een beetje overdreven… je plaatst jezelf zo in een hokje… het kan zijn dat je bi bent aangezien er blijkbaar een aantrekkingskracht is tussen jou en jongens… dat maakt niet uit… kies zelf maar waar je op valt want de enige mensen die je het kwalijk nemen zijn de mensen die jaloers op je zijn.

Reageer