bi of nie?

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey, 

 

Ik denk dat ik bi ben maar ik heb geen idee hoe ik dit overbreng op mijn omgeving, ook al weet ik ergens wel dat ze het heus wel accepteren, heb ik ik geen zin er een ding van te maken en er aandacht voor te vragen... Is er iemand met een soortgelijke situatie? Lets talkkk

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

I’m bi

ik had het op de basisschool wel gezegd maar zoals je al zegt heb ik ook geen zin in aandacht vooral als je je bedenkt dat je misschien commentaar krijgt tijdens het omkleden bij gym daarom laat ik het zo ik vind het wel prima als ik ooit toch op hetzelfde geslacht van dit jaar dan zou ik me daar in ieder geval niet voor schamen

Liefs Lucky 

Badge

Hoi @Pip12333 ,

Ik begrijp precies wat je bedoelt met dat je er niet zoveel aandacht van wil krijgen. Ik ben pan en ik heb het alleen tegen 3 heel goede vriendinnen verteld. Ik weet niet of ik het echt als coming-out tegen mijn ouders ga vertellen. En dat hoeft ook helemaal niet, je kan het misschien ook alleen tegen een van je ouders zeggen en vragen of die het tegen de rest van je familie zegt, dan krijg je zelf niet gelijk alle aandacht op je af.

Liefs me<3

P.S. je mag er zijn!

 

Badge

heyyy

ik ben pan en ik heb er ook geen zin om er een heel ding van te maken. Ik heb t tegen mn vriendinnen gezegd toen we het hadden over of we ook op meiden konden vallen. Ik zeg het er een beetje tussen door en het maakte hun allemaal niet uit. Ik heb het niet speciaal tegen een van mijn ouders gezegd. ik woon alleen met mn moeder en mn vader in colombia. Ik heb het plan om het te zeggen als k een vriendin heb maar k kan het altijd nog op een andere manier vertellen. ik ga het niet helemaal uitplannen hoe ik het ga vertellen. 

however je hoeft er niet een heel ding van te maken. Je kan het gewoon ergens tussendoor vertellen en er gwn niet een heel gedoe van maken.  Je hoeft het niet perse tegen je ouders te vertellen.  Je kan het vertellen als je een vriendin hebt of misschien ook bij een vriend. Maar misschien vertel je het wel nooit. En als je het verteld. vertel  het alleen als jij er klaar voor bent

scs 

Reageer