Vraag

bi of hetero

  • 11 August 2021
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14 jaar maar ik weet niet of ik bi of hetero ben van me mezelf weet ik dat ik op jongens val maar eigelijk is het heel vaag soms vind ik meisjes knap maar ik heb niet echt het gevoel net als jongens bij meisjes


4 reacties

Heyy

 

Dat je twijfels hebt aan je seksuele voorkeur is niet gek. Dat hoort bij de pubertijd en heel veel jongeren hebben hier twijfels aan!

 

Je komt er vroeg of laat wel achter wat je voorkeur is want je wordt vanzelf verliefd op iemand! Alles komt op zijn tijd!

 

Ook maakt een label eigenlijk niet zoveel uit.. Zolang jij gelukkig en blij bent met jezelf is alles wat je bent en kiest goed🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

Hoi!

Ik snap dat je zo denkt, dat doen heel veel tieners, maar als je meisjes knap vind betekent het niet gelijk dat je bi bent. Je kunt meisjes ook knap vinden zonder op ze te vallen. Ik zou er nog even goed over nadenken en neem je tijd, je hoeft het nu nog niet perse zeker te weten!

 

-A

Badge

hey,

 

Het is belangrijk dat je je zelf nooit in een hokje stopt waar je je zelf niet in thuis voelt of je er maar één kiest omdat het moet van je zelf. Ik ben zelf ook een meisje en ik val op jongens en vind meiden ook knap. Ik ben er voor mezelf wel uit dat ik meiden ook gewoon knap vind maar dat het niets meer is. Die keuze voor jezelf om uit te vinden. Ik zal mezelf nooit in het hokje hetero pushen. Daarvan krijg ik het gevoel dat ik mezelf klemzet, wat ik probeer te zeggen is je hoeft je niet in een hokje te pushen je vind ooit de gene die je leuk vind of meerdere en als die jouw ook leuk vind maakt het dan uit od het een jongen of meisje is? Het gaat uit eindelijk om de persoon dus probeer je zelf niet zo onder druk te zetten. dat doet de wereld al vanzelf al. Als je jezelf nou even rust gunt dan kom je er vast achter.

Hoi!

Persoonlijk ben ik bi, en bij mij heb ik ook wat er vanaf getwijfeld hoor! Iedereen twijfelt en als je uiteindelijk uit de kast komt zit de gedachte dat je fout zit altijd in je achterhoofd, en dat kan vervelend zijn. Het kan heel goed zijn dat je bij een geslacht seksueel voelt aangetrokken en bij de andere romantisch! Dan ben je nog steeds bi. Groetjes!

Reageer