Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 15 en ik zeg nu van mezelf dat ik bi ben, alleen weet ik dus niet of ik gay of bi ben want soms heb ik het idee dat ik maar zeg dat ik bi ben omdat mensen minder snel homofobisch zullen zijn ofzo, maar daarnaast twijfel ik alsnog. ik ben namelijk zowel fysiek als mentaal aangetrokken tot jongens (bijvoorbeeld: ik val zowel op het uiterlijk als innerlijk van jongens, en zou zowel een relatie als seks met een jongen willen hebben). alleen bij meiden heb ik dat ik mezelf niet per se een relatie met ze zou willen of seks met ze zou willen. ik denk dat ik alleen fysiek aangetrokken ben tot meiden (bijvoorbeeld uiterlijk als in gezicht, maar ook kleding en ‘aesthetic’). '’Telt'’ dit als bi zijn?

Heyhey!

Mij lijkt het dat als je bi bent, je seksueel en romantisch bent aangetrokken tot zowel jongens als meiden. Als je fysiek bent aangetrokken tot meiden, lijkt mij dat dit iets seksueels is. Hierdoor denk ik dat je jezelf als bi kunt identificeren. Maar het hangt natuurlijk helemaal van jezelf af, het is het best om jezelf te identificeren als het gene waarbij jij je het best voelt!

Groetjes,

iemand


Reageer