Vraag

bi lesbisch? pan?

  • 2 March 2024
  • 10 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoii!

ik ben vinera en ik ben verliefd op een meisje van mijn scouting en heb al wel eens een crush gehad op een non binair iemand.. en ik vraag mij heel erg af ben ik lesbienne bi pan? En ik weet niet of ik een meisje of jongen wil zijn gewoon eigenlijk er tussen in? Iemand help?  Groetjes vinera


10 reacties

Reputatie 3
Badge

Iemand??

Reputatie 2
Badge

Ten eerste, ik zit ook op scouting! En ten tweede, veel mensen zien het miss niet, maar op scouting zijn er veel mensen die ook lid zijn (zeg je dat zo?) van de lgbtqia+ dus je hebt best een grote kans dat je haar kan krijgen ;) en hoogst waarshijnlijk hoor jij wel bij de lgbtq+. Je moet er gewoon achter komen! Succes!

 

Reputatie 7
Badge +11

Tja, het is moeilijk te zeggen... Ik ben ook nog aan het onderzoeken. Ik kan wat info geven om te helpen om het uit te zoeken:

Lesbisch: als je als vrouw op valt, dit is vaak ook met trans, ik weet niet of non-binair er ook bij hoort.

Bi: je valt op 2 of meer geslachten. Dus dit heeft ook best wat kans.

Pan: Je valt op innerlijk, gender speelt geen rol.

 

Het ligt ook bij wat je je thuis voelt. Ik weet dat het stom klinkt, maar labels maken niks uit.

Geloof me, je wordt niet zomaar wakker en denkt: hé ik ben gay! Het heeft tijd nodig om erachter te komen. Je kan misschien wat opzoeken of bij een online game zeggen dat je bijvoorbeeld bi bent. Voelt het fijn? Of onnatuurlijk?

Veel succes!

Liefs,

        M.

Reputatie 4
Badge +1

Hai! Ik denk dat als je, ongeacht je gender, op een non binair persoon verliefd bent geweest, dat je pan bent. Bi is dat je op jongens en meisjes valt, en pan op alle genders (dus ook non binair en genderfluid etc).

En over je gender, ik denk dat je het even de tijd moet geven en jezelf moet inbeelden als een meisje, jongen en genderfluid/non binair. Genderfluid is trouwens dat je soms een jongen bent, soms een meisje (en soms non binair).

Hopelijk heb je hier wat aan! Succes!

Reputatie 7
Badge +11

Ik haat het om je te corrigeren maar jij schrijft:

Hai! Ik denk dat als je, ongeacht je gender, op een non binair persoon verliefd bent geweest, dat je pan bent. Bi is dat je op jongens en meisjes valt, en pan op alle genders (dus ook non binair en genderfluid etc).

Als je bi bent kan je ook op non-binair vallen, het is namelijk 2 of meer geslachten, niet jongens of meisjes. En pan betekent weer dat je op innerlijk valt, niet op gender. 

En je hebt natuurlijk ook omnisexueel en nog veel mee :)

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 4
Badge +1

Ik haat het om je te corrigeren maar jij schrijft:

Hai! Ik denk dat als je, ongeacht je gender, op een non binair persoon verliefd bent geweest, dat je pan bent. Bi is dat je op jongens en meisjes valt, en pan op alle genders (dus ook non binair en genderfluid etc).

Als je bi bent kan je ook op non-binair vallen, het is namelijk 2 of meer geslachten, niet jongens of meisjes. En pan betekent weer dat je op innerlijk valt, niet op gender. 

En je hebt natuurlijk ook omnisexueel en nog veel mee :)

 

Liefs,

  1.  

Aha oke dat wist ik niet, dankjewel iig!

Reputatie 4
Badge

Tja, het is moeilijk te zeggen... Ik ben ook nog aan het onderzoeken. Ik kan wat info geven om te helpen om het uit te zoeken:

Lesbisch: als je als vrouw op valt, dit is vaak ook met trans, ik weet niet of non-binair er ook bij hoort.

Bi: je valt op 2 of meer geslachten. Dus dit heeft ook best wat kans.

Pan: Je valt op innerlijk, gender speelt geen rol.

 

Het ligt ook bij wat je je thuis voelt. Ik weet dat het stom klinkt, maar labels maken niks uit.

Geloof me, je wordt niet zomaar wakker en denkt: hé ik ben gay! Het heeft tijd nodig om erachter te komen. Je kan misschien wat opzoeken of bij een online game zeggen dat je bijvoorbeeld bi bent. Voelt het fijn? Of onnatuurlijk?

Veel succes!

Liefs,

        M.

Je kan ook al je jezelf lesbisch noemt op nonbinaire mensen vallen want lesbische definitie is niet mannen die op niet mannen vallen dus je zou ook nonbinair en lesbisch kunnen zijn hoop dat t help kath

Reputatie 7
Badge +11

@Kath Thanks, weer wat nieuws geleerd :)

 

Liefs, 

  1.  
Reputatie 3
Badge

Heel erg bedankt allemaal ik was een tijdje er niet maar heel erg bedankt ik ga het allemaal uitzoeken en bedenken ❤️

Reputatie 3
Badge

Ten eerste, ik zit ook op scouting! En ten tweede, veel mensen zien het miss niet, maar op scouting zijn er veel mensen die ook lid zijn (zeg je dat zo?) van de lgbtqia+ dus je hebt best een grote kans dat je haar kan krijgen ;) en hoogst waarshijnlijk hoor jij wel bij de lgbtq+. Je moet er gewoon achter komen! Succes!

 

Scouting is super leuk!!

Hai! Ik denk dat als je, ongeacht je gender, op een non binair persoon verliefd bent geweest, dat je pan bent. Bi is dat je op jongens en meisjes valt, en pan op alle genders (dus ook non binair en genderfluid etc).

En over je gender, ik denk dat je het even de tijd moet geven en jezelf moet inbeelden als een meisje, jongen en genderfluid/non binair. Genderfluid is trouwens dat je soms een jongen bent, soms een meisje (en soms non binair).

Hopelijk heb je hier wat aan! Succes!

Bedankt!! Ik ga echt goed nadenken 

Reageer