Vraag

Bi? gevoelens voor meisjes

  • 14 March 2021
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar. Ik zit in de knoop met mezelf. Ik heb het gevoel dat ik soms gevoelens krijgt voor meisjes. Alleen ik weet nou niet gelijk of dat iets betekent ! Ik ben ook Marokkaans dus daarom ben ik ook bang. Ik weet nou niet of ik misschien bi ben ? 
Kan iemand me helpen 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je hoeft niet perse bi te zijn als je gevoelens hebt voor een meisje zelfs niet als je er een kust want je moet erotisch en romantisch aangetrokken zijn tot iemand als je een echte relatie wilt maar als je het wel bent is het niks om je voor te schamen ofzo het is een gewone seksualiteit net als hetero of gay en ik neen aan dat je bang bent omdat de Quran homoseksualiteit verbied maar als je onderzoek doet is het een christelijk ding om homoseksualiteit te verbieden en is de Quran niet voor of tegen

Ik heb ook soms romantische gevoelens voor iemand van hetzelfde geslacht, en dat is volgens mij heel natuurlijk. Verder hoef je jezelf niet in vakjes te stoppen. Je mag je altijd afvragen of je bi bent of niet. Daar is niks mis mee. Ik hoop dat je verder nog een gelukkig leven hebt, bi of niet bi.

 

Veel success!

Reageer