Hoihoi,
Ik ben een jongen van 17 en nog een klein beetje onzeker over mijn seksuele geaardheid. Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik meisjes heel leuk vind en ik soms ook verliefd wordt op een meisje. Nu heb ik ook gemerkt dat ik geil kan worden van jongens en dat ik kan verlangen naar seks met een jongen.
Bijvoorbeeld: een vriend van de voetbal die ik best knap vind, staat altijd naast mij met omkleden en tegenover mij bij het douchen. Als qw douchen hebben we allemaal een onderbroek aan en iedereen heeft ook een handdoek voor hun lul als ze omkleden, het boeit alleen nooit om elkaars kont te zien. Nou stond ik heel vaak samen met die vriend net in een hoekje, dat niemand je kon zien, behalve je kont en dan gingen we allebei gewoon naakt. Ik kreeg dan snel een stijve en hij dan ook. Ik heb vaak eraan gedacht om met hem verder te gaan, maar nooit dat ik echt verliefd was ofzo.
Ook kan ik wel geil worden van een aantal vrienden.
Nou vroeg ik mij af, ik las laatst iets over bi-curious, dat je verliefd wordt en valt op meiden, maar dat je je ook seksueel aangetrokken kan voelen tot mannen, klopt die omschrijving? zoja, vind je dat passen bij mijn verhaal? Zoniet, wat ben ik dan? Of herken je je hierin? Alvast bedankt