Vraag

bi?

  • 20 June 2021
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik ben een meisje (denk ik) van 12 en ik ben verliefd op een meisje. Ik ben ooit in groep 6 op een jongen geweest maar ik weet niet zeker of dat echt verliefd verliefd was of platonic. Ik zie ook vaak op internet meisjes die ik mooi vind enz, en ik heb ook wel "anime crushes" maar dat zijn alleen meisjes. Kan ik mijn sexualiteit al weten en zo ja wat ben ik dan? 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik denk dat je gewoon wat aan het uitzoeken bent.. niks ergs hoor, in de puberteit verandert er een hoop

Reputatie 6
Badge +7

Bekijk het een beetje als eten.

Je ‘bent’ geen pasta-eter, het is gewoon één van de (vele) dingen die je lekker vindt. En er zijn nog 1000 dingen te ontdekken die je nog niet kent. Die je misschien ook wel lekker vindt. Of leert lekker te vinden.

 

Als je het vastlegt zeg je eigenlijk ‘misschien is er in Zuid-Amerika een gerecht dat ik niet ken maar als het geen pasta is dan ga ik het nooit lekker vinden”.

Je kunt ook zeggen “ik weet het niet, ik kom er misschien wel een keer achter”.  Soms is het leuk om iets nieuws uit te vinden en soms heb je gewoon meer zin in pasta.

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Dat je in groep zes iets met een jongen had betekent niet dat je ook echt op jongens valt, ik heb ook meerdere vriendinnen gehad, maar ik ben toch echt gay.

Reputatie 1
Badge

Ik denk eigenlijk dat het niet uit maakt wat of wie je bent of op wie je verliefd bent als je maar gwn jezelf bent

Reageer