Vraag

Bi?

  • 30 March 2021
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik vraag me dus eigenlijk al een tijdje af of ik misschien bi ben? Ik ben wel al eens (denk ik dan) verliefd geweest op een jongen. Maar ik voel me ook aangetrokken tot meisjes. Ben ik misschien bi? Of hoe kan ik erachter komen of ik bi ben? Iemand tips?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Het zou kunnen dat je bi bent, maar dat hoeft niet. Je komt er vanzelf wel achter. Geef het tijd.

Badge

Hey!

Ik zou zeggen ga relaties aan met mensen die verschillende gender identiteiten hebben, geen schaamte in gewoon dingen uit proberen.

Als relaties wat te ver gaan voor jou zou ik zeggen, en dit klinkt misschien raar, maar ga dating simulators spelen. Ze zijn best handig als je dingen probeert uit te zoeken.

Je geaardheid uitzoeken heeft alles te maken met ervaring, niemand kan je vertellen wie jij bent, behalve jij.

Succes!

-Max (hij/hem)

Badge

Hey ik ne  zelf ook bi en ik zou zeggen geef het wat tijd dn bekijk ook andere labels als pan omni polysexual etc eens veel mensen weten niet dat die labels bestaan. Het komt wel goed en soms voel je het ook een klein beetje. En zou je echt een meisje/jongen willen zoenen? En daten? Of vind je die ene zangeres/actrice of acteur/zanger gewoon knap. Dat zijn belangrijke dingen om je af te vragen hoopt dat het helpt bye♡

Reageer