Vraag

Bi 13?

  • 26 January 2021
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 en ik weet bijna zeker dat ik bi ben alleen is het vroeg om op je 13e al te weten dat je bi bent? iemand help me plss


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hallo zelf ben ik (denk ik) hetero maar ik heb meerdere vriendinnen die bi zijn. en ja het kan al op je 13de stel je hebt nou bij minstens 1jongen en 1 meisje het gevoel gehad dat je diegene leuk of aantrekkelijk vond dan kan het zijn dat je bi bent. het zou wel nog een beetje kunnen veranderen stel je vindt later nou nooit meer een meisje aantrekkelijk dan zou ik zeggen dat je hetero bent maar in principe kan het al wel.

Badge

Hey meidd:) het is natuurlijk vroeg om te weten maar je kut wel meiden leuk vinden later in de leeftijd ga je dingen uitproberen. dan kom je er vaak achter wat je echt leuk vind ! hoop dat dit gehelp heeft

Reputatie 2
Badge

hii mijn beste vriendin is bi en heeft ook een vriendin. Ook een meisje uit mijn klas is bi. ik ken genoeg mensen die Bi zijn en even oud zijn dus ik denk niet dat het te jong is.

liefs van hiii

Reputatie 2
Badge +1

nee hoor, ik wist op mijn 10e al dat ik meisjes leuker vond dan jongens.

Nee hoor, dat is helemaal niet vroeg. Dit kun je misschien denken omdat heel veel mensen het pas later weten, maar ieder op zijn eigen tijd! 

Badge

Als je kind bent heb je vaak veel farces veel mensen wat ook normaal is verwisselen streets tot ze stoppen en zijn ze zo hetro,... 

Reageer