Vraag

Bh's en slipjes

  • 23 January 2023
  • 14 reacties
  • 596 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi

Ik had een vraag je ik heb stiekum bh's en slipjes gekocht. Maar nu en ik een probleem ik moet je verstoppen omdat ik nog aan het ontdekken ben of ik eenmeisje wil worden. 

 

Groetjes


14 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ontdek maar zou ik zeggen! JUST BE YOURSELF! 
 

#wees jezelf er zijn al zoveel anderen….

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps, als je ze wil verstoppen, ergens achteron ke  kledingkast?!

Reputatie 5
Badge +4

leg het ergens achter in een la zodat je ouders het niet zullen zien, weet iemand van je vriendengroep als  je die hebt het?????

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb geen vriendengroep. En echt verstoppen gaat ook niet echt makelijk ik slaap ook met me broer op me kamer. 

Reputatie 7
Badge +15

Onder de matras/ in je schooltas,…

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +8

Sommige matrassen hebben een rits waar het in kan. Maar onder je matras ook gewoon een optie. 

Slipjes zijn makkelijk om erg klein op de rollen dus die kunne eigenlijk wel overal goed verstopt worden. Achter een kast kan of onder een kast. Slipjes kunne ook in een vakje in een ongebruikte tas of een ongebruikte etui. Als het moet in een oude beker. 

Bh's zijn wat moeilijker want je wilt de cups niet pletten of vouwen. Anders overleven die dingen het niet lang. In bewaar dozen misschien of in een laatje. 

Als je wilt kan ik ook wat tips door sturen over hoe je bh's en andere kleren kan hand wassen als je de was machine niet kan gebruiken.

Maar het aller beste is om gewoon een beetje te testen hoe je familie zou kunne reageren als je slipjes en bh's hebt. Want dan hoef je je er miss iets minder zorgen over te maken en kan je hopelijk ook zijn wie je wilt zijn. 

Ik hoop dat het allemaal lukt om te verstoppen, en veel plezier met te ontdekken wie je bent. 

 

 

Reputatie 1
Badge

Ik zou graag was tips hebben van je want ik zit daar ook mee

Reputatie 5
Badge +4

@Jennifer01 oeiiii    is er in je schooltas niet misschien ergens een vakje waar ze nooit kijken??????????

 

van die vriendengroep: in welke klas zit je want bijv. op vwo in klas 1 zijn allemaal trutjes🤣(mijn klas dus)

ik heb ook geen vriendengroep maar dat gaat over mij en niet over jou

 

 

Reputatie 1
Badge

@anoniempjehoi123 ik heb wel een vakje in me school tas maar ik ben dan bang dat ze er misschien op school achterkomen en ik vermoedt dat me ouders er ook gewoon in kijken

 

Reputatie 7
Badge +15

Doe jen het in zon gym tas, en leg het ik je kluisje, kan je hem op school meenemen naar de wc, en daarna weer in je kluisje leggen,…?! 
 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +8

Ik zou graag was tips hebben van je want ik zit daar ook mee

Mijn vorige reactie was verwijderd omdat een medewerker het verwijderde omdat het misschien een video van mijzelf kan zijn. Ik ga nu proberen zonder video een kleine uit leg te geven want anders krijg ik een waarschuwing. Heb niet eens een youtube kanaal maar ja.

 

Voor bh's moet je eerst de vlekken voor behandelen, dat betekent dat je de vlekken eerst probeert weg te halen met wat soppig warm water. Je vrijft de stof tegen elkaar en dan zou de vlek moeten verdwijnen. 

Nadat je hebt voor behandelt laat je de bh in wat lauw ( niet te heet of te koud water) soppig ( Gebruik was middel ) water zitten voor 10 minuutjes ( mag ook minder maar ongeveer  10 min ). Daarna spoel je de bh af met koud water.

Je drukt zachtjes het water uit de bh met een hand doek. Het is de bedoeling dat je de bh laten drogen in de open lucht en er niet aan zit maar als het moet gooi je hem gewoon op de kachel ofzo om het sneller te laten drogen. 

 

Andere soort kleren hand wassen is een beetje hetzelfde maar toch iets anders.

 

Je voor behandelt de vlekken voor dat je ze in het water dompelt. 

Het water is alweer lauw en soppig. In het water moet je de kleren zachtjes kneipen en kneden. Je mag de kleren niet uit het water tillen tijdens het schoonmaken en je mag ze ook niet wringen. Gewoon zacht knijpen voor een paar minuutjes. 

Daarna haal je de kleren er voorzichtig uit en her-vul je de bak of kraan met nu schoon, niet soppig lauw water en ga je weer de kleren kneden. Nu probeer je vooral al het zeep uit de kleren te krijgen. herhaal dit proces totdat alle zeep uit de kleren is ( je doet het ongeveer  3 keer )

Om je kleren te laten drogen kan je ze gewoon op de kachel gooien of fohnen. Ik denk niet dat je de droger kan gebruiken dus de kachel en fohn zijn de vrienden in deze situatie. 

 

Hoop dat het allemaal lukt! Als je meer vragen hebt vraag ze gewoon. 

Reputatie 1
Badge

@Roxx.ie dankjewel voor je tips ik heb het geprobeerd alles lig nu te drogen dankje

 

Reputatie 1
Badge

@Roxx.ie welke bh maat zou bij mij passen

Reputatie 7
Badge +8

@Roxx.ie welke bh maat zou bij mij passen

Dat vind ik lastig te beantwoorden want ik kan je niet zomaar ff opmeten en dan boom dit is je maat. Gelukkig weet ik wel hoe je je bh maat kan meten. 

Het eerste wat je nodig hebt is een meetlint. Zon eentje die je kan buigen enzo (niet zon ijzeren die bouwvakkers gebruiken ). Die kan je gewoon bij de zeeman, wibra of hema kopen geloof ik. Heel soms kan je ze ook bij een super markt kopen maar die dingen zijn an altijd 30x de normale prijs dus niet echt idiaal. 

het eerste wat je moet doen is de band maat meten. dus onder de borsten meet je de lengte. Daarna meet je de cup maat. Je moet dan de volste gedeelte van de borsten meten. met een tabel kan je dan zien wat je maat dan is.

 

 

onderborstomtrek is de meting die hebt gedaan voor de band. je moet die kunnen afronden. Bij bh-omtrek kan je zien naar wat dat dan afgerond moet zijn. Dat is dan je band maat. 

Daarna zie je cup maat en borstomtrek staan. Je borst omtrek is de meting die je hebt gedaan voor het volste gedeelte van je borsten. Die meting bepaalt je cup maat.  

Als je bijvoorbeeld een bh-omtrek hebt van 75 en je borst omtrek is 87-89 dan heb je een A cup met een 75 band. Je bh maat is dan A75. Het kan zijn dat je cupmaat misschien wat kleiner is dan bijvoorbeeld de kleinste maat in de lingerie winkels ( de kleinste maat is AA). dan moet je helaas je cup vullen met bv sokken, stukjes stof of iets dergelijks. Ze hebben gewoon niet kleiner in de winkels. 

Ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb kunnen helpen. Als je vragen hebt kun je me ze gewoon vragen. 

 

 

Reputatie 1
Badge

@Roxx.ie dankjewel

Reageer