Skip to main content

Ben non binair maar durf niet uit de kast te komen.

• February 17, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik voel me non binair. Maar mijn ouders zeggen dat die mensen niet bestaan (zeggen ze over alle "extra genders". Ik hou van mijn ouders echt, maar ik ben bang dat ze mijn telefoon afpakken of tegen me gaan schreeuwen als ik het ga zeggen. Mijn moeder is erg dol om mijn "meisjeszijn" (niet op een raare manier). Ik wil persoonlijk nog een paar maanden wachten

1 reactie

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

Hoi ​@Eddsworldfan99  je zou misschien je ouders nog wat meer kunnen vertellen over non binair zijn voor je uit de kast komt. Het is wel lastig namelijk als je ouders het niet erkennen en misschien komt dat wel omdat ze er gwn te weinig over weten. Ik heb weleens in een video een non binair iemand horen zeggen: “Als mensen me aanspreken met meneer ben ik blij dat ze geen vrouw zien staan -want ik ben geboren met een meisjes lichaam- maar het voelt ook weer verkeerd omdat ik geen man ben. Maar dus ook geen vrouw”

nou ja dat vond ik wel gelijk heel duidelijk. Neem je tijd en kom echt pas uit de kast als je er klaar voor bent en ook voorbereid bent op een minder positief antwoord, want die kans zit er wel in helaas.

heel veel liefs en een dikke knuffel, katja