Vraag

Ben ik zwanger?

  • 16 October 2021
  • 4 reacties
  • 221 Bekeken

Badge

hoi,

ik ben Duiv, ik ben 14  en ik denk dat ik zwanger ben. ik ben al een tijd misselijk en mn buik word groter en heb cravings, vooral naar fastfood. Daarnaast weet ik niet zeker wie de vader is, één van de 3 jongens die ik verdenk, J., P of B.

(Deze tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

liefs,  Duiv


4 reacties

Hmm, dat klinkt niet heel best, maar de enige manier om vast te stellen of je daadwerkelijk zwanger bent, is door middel van een zwangerschapstest. Deze kan je halen bij verschillende drogisterijen en apotheken. Hopelijk is deze uitslag negatief. Vervolgens kunnen we verder kijken wat wijsheid is. Succes! :)

Badge

Hmm, dat klinkt niet heel best, maar de enige manier om vast te stellen of je daadwerkelijk zwanger bent, is door middel van een zwangerschapstest. Deze kan je halen bij verschillende drogisterijen en apotheken. Hopelijk is deze uitslag negatief. Vervolgens kunnen we verder kijken wat wijsheid is. Succes! :)

ty daddy

ty daddy

Daddy? Ik ben niet een van die drie jongens waarmee jij seks gehad heb. We zijn hier om mensen te helpen, dus als dit allemaal niet waar is en als grap bedoeld is, kan je beter gaan. :)

Reputatie 6
Badge +7

en bij de Action ligt ook een supergoedkope zwangerschapstest.

Alvast gefeliciteerd!

Weet je al een naam?

Reageer