Skip to main content

Ik weet niet zeker waar ik op val. soms denk in jongens, soms meiden. weet iemand hoe je hierachter komt?

zeg gewoon dat je bi bent. val je niet op jongens, prima dan val je er gewoon niet op. val je niet op meisjes dan kan dat ook gewoon. val je op niks is dat ook mogelijk. dus gewoon zeggen dat je bi bent en als er dan iemand is die met je wilt en het bevalt je later toch niet dan maak je het gewoon uit.

liefde is lastig. daarom doe ik er niet aan


Hoi @Mr G,

Je bent bi denk ik, omdat je op beide valt.

Groetjes, Monkeyboy08


Je bent denk ik bij, maar dat kan gewoon nog veranderen. Je vindt het misschien niet fijn om te horen, maar je komt er nog wel achter.

Ik heb zelf ook zo'n vraag gesteld. Op dit moment denk ik dat ik demi-bi ben. Dat is eigenlijk dat je alleen op mensen valt als je een goede (emotionele) band hebt met ze, en dan gewoon mannen en vrouwen. Maar ik kan altijd nog veranderen.

Liefs,

          M.


Hoi,

Ik ben het niet eens, @ikweethetnietmeer2009 . Je kan niet gewoon dat zeggen.

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb de GSA opp de hoogte gebracht. Die helpen me nu.

Als je wilt, kan je nadenken over hoe je je aangetrokken voelt. Er is namelijk een verschil tussen romantisch (relaties, zoenen) en seksueel (seksuele gevoelens en zo). 

Even als voorbeeld:

Peertje (zo noem ik hem even) is homo biromantisch. Dus seksueel en romantisch tot jongens, en romantisch alleen tot meeiden. Ik weet dit, maar heb alsnog hulp nodig. Dat kan altijd. En weet, dat dit niet binnen 2 dagen opgelost is!

Hoop dat dit helpt!

Groet, 3costaboy


Hoi,

Ik ben het niet eens, @ikweethetnietmeer2009 . Je kan niet gewoon dat zeggen.

ik snap dat je het niet met me eens bent, maar ik heb een reden waarom ik het zeg. als je bi bent dan voel je je tot zowel jongens als meisjes aangetrokken. je kan het altijd veranderen. dus als je zegt dat je bi bent kunnen beide geslachten je benaderen voor verkering.

het kan ingewikkeld klinken maar in mijn hoofd is het logisch. ik kan het alleen niet beter uitleggen dan dit.


Hoi,

Ik ben het niet eens, @ikweethetnietmeer2009 . Je kan niet gewoon dat zeggen.

Ik vind eigenlijk dat je dat wel kan zeggen, het is je eigen keuze, en je weet zelf wat je ermee bedoelt. Dus je kan gewoon zeggen dat je bi bent, en als je verdere uitleg geeft, kan je uitleggen dat je homo biromantisch bent.

 

Liefs,

  1.  

Ik weet niet zeker waar ik op val. soms denk in jongens, soms meiden. weet iemand hoe je hierachter komt?

Dan ben je bischierig, dat betekent dat je nog niet weet op wie/wat je valt

Ben ik ook!

Groetjes mij @Anoniemxv 


@ikweethetnietmeer2009 ik ben het ook niet met je eens. Je kan het niet GEWOON zeggen. Je weet niet wat de situatie is. 

En meid ik herken je. Zit nu ook in die lastige situatie. En ik begrijp mezelf soms niet meer. Maar onthoud, het komt uiteindelijk allemaal goed. En je hoeft er geen “label” op te plakken. En neem gewoon de tijd. Alles komt goed


Reageer