Vraag

ben ik transgender of demigender

  • 30 September 2022
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik twijfel steeds meer of ik tansgender ben of demigender want ik ben een meisje ben sowieso bi en ik voel me steeds minder een vrouw en steeds meer een man en ik wil graag een man zijn ik wil gewoon niet meer de dingen de een vrouw krijgt bijvoorbeeld borsten en ronden vormen niet en wil meer een gespierd mannen lichaam wat ben ik???


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

weet niet of wij je daar mee kunnen helpen, demi gender is dat je een gender bent maar niet helemaal en transgender is dat je helemaal 1 gender bent, in jouw geval dan een man. ik zou er zelf meer research naar doen en dan gewoon gebruiken waar jij je het best bij voelt!

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan niet bepalen wat jij bent. Kon ik dat maar:) De juiste gender zoeken is moeilijk, want er zijn HELEBOEL genders. Je kunt ook bijvoorbeeld  bigender zijn. Halfmeisje en Halfjongen Je kunt ook Genderfluïd zijn. Soms voel je dan een jongen soms een meisje, soms agender. Alles kan. Maar doe wat je fijn voelt;)

Ikzelf. Mijn geslacht is een meisje. Maar ik weet bijna zeker dat ik niet 100% meisje voelt. Op school ben ik altijd met jongens. Ik hou van jongenskleren. Ik heb jaren lang(sinds groep5) geen jurk/rok aangehad. Het voelde niet fijn. Het voelde raar om een jurk/rok aan te doen. Terwijl nu alle meiden bezig is met make up en shoppen, interesseert me niks. Het is niks voor mij. Zo'n meiden dingen. Ik voel me nu fijn. Geen jurken. Geen rokken. Geen make up. Gezellig in de pauze met jongens chillen. Over 2 weken ga ik zelfs me haar kort knippen.

Oké, nu niks meer over mij. Het gaat om jou. Doe net als ik wat je fijn vindt. Als je geen borsten wilt bestaat..... Transbinders. Het zijn binders voor borsten. Het zit goed en staat ook leuk.

 

Laurens

Reputatie 7
Badge +9

Oké thanks 

Reageer