Vraag

Ben ik transgender? Help

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Badge

Hoi, 

ik ben 15 en transgender, denk ik.

ik heb me nooit als meisje gevoelt en toen ik de pubertijd in ging stopte ik met voor mezelf te zorgen in de hoop dat mijn ‘vrouwelijke’ dingen klein zouden blijven. Nu draag ik 24/7 binders (borst compressie) en heb mijn haren relatief kort geknipt, ik wil graag met testosteron beginnen alleen zijn de wachttijden heel erg lang en dan zou ik daar ook nog toestemming voor moeten krijgen wat ik wss niet krijg.

maar dit is dus het probleem, ik snap niet waarom ik een vagina heb als ik een jongen ben want ik voel mij gewoon niet ‘transgender’ maar gewoon een jongen ?? De vraag is niet logisch dat snap ik, maar ben ik nou een transgender of niet

hier is het tweede probleem, ik ben meerdere keren naar mijn vader uit de kast gekomen als non-binair omdat ik niet weet wie ik ben(die heeft het doodleuk genegeerd totdat mijn stief ma 3 jaar later er iets over zei) Ik wil heel graag het aan hem vertellen alleen heeft ons gezin veel problemen en ik die een jongen is helpt ook niet echt mee. 
 

Dus ehm, iemand tips?

Moet ik gewoon op bol.com testosteron capsules kopen?? Moet ik altijd in de ‘kast’ blijven?


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Hey

Ik kan me voorstellen dat het lastig is nu maar je kan denk ik het beste wel proberen met je vader er over te praten enzo 

Dan over de bol.com testo, alsjeblieft doe dat niet, dat is ten eerste heel gevaarlijk want de testo die je bij de huisarts enz krijgt is precies afgestemd op je lichaam enzo zodat het veilig is. Met die van bol.com loop je heel veel risico op een te hoge dosis en dan kan je een hartaanval krijgen of andere shit. Die dingen van bol.com zijn ook bedoeld voor cis-mannen dus dat is sowieso al onveilig. En je lichaam gaat het waarschijnlijk omzetten in oestrogeen dus het heeft überhaupt geen zin

Als je Testo wil kan je het beste gewoon naar de huisarts gaan en 3 jaar wachten, hoe kut het ook is

En nee je hoeft niet voor altijd in de kast te blijven, het is lastig in het begin maar de mensen die je niet accepteren voor wie je bent zijn toch niet de mensen die je in je leven wilt hebben

 

Succes met alles enzo

Noah (Hij/Hem)

Reageer