Ben ik transgender?

  • 28 January 2023
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

hoii,

Ik ben bijna 13 en ik ben geboren als meisje maar ik denk dus al ongeveer een jaar dat ik misschien een trans jongen ben. Ik wil heel graag gezien  worden als jongen maar ik vind het ook wel leuk om een meisje te zijn, ik ben echt heel erg in de war. Ik weet niet meer wat ik moet doen help 

als je ervraringen of tips hebt, laat het alsjeblieft weten


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

hey,

Ik ook

Reputatie 1
Badge +1

 

Hey ik ben Vince, Zelf ben ik Transgender F.t.M (staat voor female to male) ik weet sinds me 14e dat ik Transgender ben. Ik zou je tips kunnen geven tuurlijk. ( deel van de tekst verwijderd vanwege regel 7 )

Ik ken dat gevoel, was ik zelf ook. Het zou handig zijn dat je meer weet dan alleen transgender, zo bestaat er ook genderfluide dat staat voor het ene moment ene meisje voelen en het andere moment een jongen. 

 

Ook kan je bijvoorbeeld Transmasc zijn, dat houd in dat je Non binair bent maar graag wel mannelijke voornaamwoorden bijvoorbeeld.

 

Onthoud! Leer denken buiten de hokjes, je mag een jongen zijn en meisjes achtig gedragen, je mag Trans ftm zijn en nog je als een meisje gedragen. Het gaat om waar je je goed bij voelde, niet om wie je moet zijn van andere en de omgeving!

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Het zou natuurlijk kunnen dat je trans bent… maar zoals de persoon hierboven ook al zegt, er is meer dan transjongen… je schrijft ook dat je het leuk vindt om een meisje te zijn. Het zou dus ook kunnen dat je no binair of genderfluide bent. Maaar dit kan alleen jij zwlf bepalen. Neem de tijd om hier over na te denken, het is een moeilijk proces 

Reageer