Vraag

Ben ik trans en moet ik het zeggen?

  • 12 April 2022
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo iedereen, 

ik ben een meisje en ik voel mij meer jongen is dat normaal of ben ik trans? En moest ik trans zijn hoe zou ik het dan best zeggen tegen mijn ouders en vrienden? Als jullie tips weten? Alvast bedankt :)


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, moeilijk te beantwoorden maar weet je ? je kunt bovenaan deze pagina in de zoekbalk eens intypen  met een trefwoord bijvoorbeeld “trans?” of zo iets en dan komen er heel veel topics waar je vast allerlei tips uit kan halen 🙂 ik zou dan wel het oranje zinnetje met het vergrootglaasje kiezen waar staat “bekijk alles".   Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je zo antwoorden vind, en natuurlijk dat veel mensen hier ook reageren !  :)

En wat betreft het bespreken met je ouders je zou bijvoorbeeld eens kunne aftasten bij hun. Dat je bijv  zegt “ik hoorde pas van iemand die….”en dan kijken hoe ze reageren , en het misschien steeds meer naar jou toe trekken en bespreekbaar maken. Misschien werkt dat .

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge +1

Beschrijf dan maar is hoe een jongen zich voelt, ben zelf een cis jongen, als je me vertelt. Hoe je je voelt, wat je voelt als jongen, waar je op valt, dan kan ik misschien een goed antwoord erop geven. Of je wel echt trans bent of niet.

Reageer