Skip to main content

Heyy, ik ben een mensje van 13 jaar.

ik heb me nooit echt een meisje gevoelt, ongeveer een jaar geleden kwam ik in aanraking met LGBTQ+. Ik ben Christelijk en ik ben bang dat het een fase is zoals iedereen zegt. Het aanspreken met zij enzo kan me weinig schelen al heb ik liever dat mensen hij zeggen. Ik heb al een nieuwe naam bedacht die ik heel graag wil. Eigelijk heb ik er 2 die eigelijk gelijk in me op kwamen: Noah en Chris. Ik weet al welke van de 2 ik ga doen. Ik denk ook dat sociale media hier heel veel invloed op heeft. Maar wat als ik wel echt trans ben? Of misschien hou ik mezelf voor de gek? 

Iemand tips? 

-ROBI-

???


Hoi. Wees vooral jezelf. Ik heb nog een topic over de twijfel die ik had over hoe ik ben en hoe ik het wou aanpakken. Dat is geen echt antwoord voor jou maar ik lig even wakker en denk na wat je goed kan helpen.  Ik maak iig niet  zoveel onderscheid jongen/meisje etc en de benaming die bij me zou passen. Zoals jij al zo mooi zegt " ik  ben een mensje" en dat is het belangrijkste. En vwb het christen zijn heb ik hier ook gereageerd: 

Ik hoop dat het je ietsje helpt. Wees dus vooral jezelf want je beschrijft het mooi en lijkt me een prima mensje ;-) 

Groetjes liefs Julian X


hey ik denk dat ik kan helpen i ben zelf non-binary! en dat je je zo voelt is heelmaal niet raar en je ben heelmaal valid! je kan alltijd pronous uit testen en kijken of je er comfortable me voelt! en je houd je zelf niet voor de gek als je het gevoel heb dat je in de verkeerd lichaam bent geboren dan weet je dat en je kan er niks aan doen jou gevoelen maken uit en als je het weet dan weet je het het is heelmaal niet erg! het kan soms heel moeilijk zijn om LGBTIQ te zijn omdat je weet niet wat mensen gaan van je denken. hier zijn wat tip

praat misschien met anderen trans mens en vraag hun voor hen ervaring  hoe zij heben uit gevonden hoe ze trans zijn en ook anderen dingen!

praat er over met iemand die je vertrouwde over hoe je je voelt.

dat waren de tips en alles ik hoop dat het heeft geholpen. weet dat je sterk bent en dat je dit kan ik ben alle super trost op je! je kan dit!

groetjes raven <3


Reageer