Skip to main content
Vraag

ben ik ook een jongen?

• September 6, 2025
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje en voel me ook gewoon een meisje, maar ik vind het niet echt erg om een jongen genoemd te worden. Bijna altijd online stel ik mezelf voor als jongen. Ik zou niet echt als een jongen behandeld willen worden (jongens hebben volgens mij wat andere soort vriendschappen dan meisjes), maar ik vind het niet persee erg om als een jongen gezien te worden. Ik draag altijd wel baggy kleding enzo. Maar ja ik voel me wel comfortabel als een meisje en met m'n lichaam enzo, maar ik vind het niet echt erg om als een jongen gezien te worden (of als een jongen te spelen (ik acteer)). Ik schrijf ook eig al de verhalen die ik schrijf met een jongen als hoofdrol. 

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Hoi, ik draag ook graag jongensachtige kleding met laarzen en een hoed.  Ik heb maar kleine borstenen geen brede heupen  en zeker sinds ik mijn haar heel kort heb, zou je vanop een afstandje kunnen denken dat ik een slanke jongen ben.  Ook ik vind het niet erg, dat mensen soms denken dat ik een jongen ben en ook vriendje vindt die tussen-de-twee look heel leuk. Ik voel me trouwens net als jij echt wel een meisje.  We doen gewoon onze eigen zin en dat is heel ok.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Ahh ik snap het! 😊 Het klinkt alsof je je eigenlijk een meisje voelt, maar dat je het helemaal prima vindt om soms als jongen gezien te worden, bijvoorbeeld online of in verhalen. Dat kan gewoon een manier zijn om dingen uit te proberen of te spelen met hoe je jezelf presenteert.

Je hoeft niet in een hokje te passen, je bent gewoon jezelf en dat kan van alles zijn, soms meisje, soms jongen, soms iets ertussenin. Het is helemaal oké om op die manier te experimenteren en comfortabel te zijn met jezelf! 💖

xx liefs Wolf 🐺