Skip to main content

ben ik nu bi, pan, omni, poly of gay??? HELP!!!???

• December 27, 2025
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb een vraag!!! maar eerst korte uitleg!!

• Bi (Biseksueel): Aantrekking tot meer dan één gender (bijvoorbeeld mannen en vrouwen, of mannen en non-binaire personen).
  • Pan (Panseksueel): Aantrekking tot personen ongeacht hun gender; gender speelt geen rol in de vonk.
  • Omni (Omniseksueel): Aantrekking tot alle genders, waarbij het gender van de ander vaak wel bewust wordt waargenomen of anders aanvoelt.
  • Poly (Polyseksueel): Aantrekking tot meerdere genders, maar expliciet niet tot álle genders.
  • Gay (Homoseksueel of lesbisch): Aantrekking tot mensen van hetzelfde gender; wordt ook vaak gebruikt als algemene term voor de gehele community.

ik ben nu al bijna 3 jaar bezig met het uitzoeken van mijn sexualiteit en ik weet niet welke van deze ik ben, ik heb al 1 keer een gf gehad (ik ben zelf ook een meisje) maar dat was nadat we ook al heel lang vriendinnen waren, ben ik dan ook demi?? Maar ben ik nu bi, pan, omni, poly of gay??? kan ik dan nu al uit de kast komen?? zo ja, als wat??? kan ik dan gwn zeggen, ik ben mijn sexualiteit aan het uitzoeken?? of is dat akwerd?? hoe vind ik uit of ik bi, pan, omni, poly of gay ben??? hebben julleii dit ook??? HELP!!????

3 reacties

• December 28, 2025

Hey ​@suze ik heb hier geen verstand/ervaring van maar ik denk dat je gewoon bent waar je de meeste herkenning in voelt toch? Xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • December 29, 2025

Ja, alleen ik weet niet eens wie ik nou leuk vind ( ik heb alleen maar een meisje leuk gevonden)

Anno niempje
  • Net nieuw
  • January 1, 2026

Hey, ik ben niet zo'n iemand die hier veel verstand van heeft maar ik zou zeggen: Wees jezelf en jij voelt je aangetrokken door degene die je leuk vindt en daar moet je niet aan twijfelen en als je in de LHBT IQ+ sectie zit maakt het helemaal niet uit je bent goed zoals je bent🫡❤