Vraag

ben ik lesbisch of bi?

  • 5 September 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

hoii,

Ik ben een meisjes van 12 en heb het gevoel dat ik  op vrouwen val maar dan weet ik niet of ik ook nog op mannen val. Mijn hart zegt van niet maar mij gevoel soms wel. Ik heb ook nog geen vriendje of vriendin gehad dus ik heb geen ervaring met beide.

Als ik er achter ben hoe moet ik het dan aan mij ouders vertellen?

Kunnen jullie mij helpen


1 reactie

Reputatie 3
Badge

hoi ik wil me eerst even voorstellen hallo ik ben een meisje van 17 en heb deze hele rollercoaster van zelfontdekking en sexualiteit al voor een groot deel achter de rug. ik dacht  eerst ook dat ik bi was maar denk nu persoonlijk dat ik alleen op vrouwen val. (al kan ik hier soms ook nog aan twijfelen). maar eigenlijk maakt het helemaal niks uit waar je op valt je bent gewoon zoals je bent en love is love. probeer er dus niet te veel over te tobben en kijk gewoon wat het leven brengt. En met betrekking tot je ouders. dat ligt bij jouw. waar ben je bang voor zijn ze bijvoorbeeld streng gelovig of zijn ze tegen de lgbtq. als dit niet het geval is valt het vaak reuze mee hoe ouders zullen reageren want je bent en blijft hun kind. en ook als je ouders streng gelovig zijn kun je het onderwerp “gay” bespreken en niet zozeer over jezelf maar eerst in het algemeen. en als je het niet wilt vertellen hoeft dat ook niet gelijk. Veel mensen vinden altijd dat je uit de kast moet komen en dat je dan gelijk moet weten waar je op valt maar zo makkelijk is dat gewoon niet. Ik hoop dat je een antwoord hebt. liefs mirtieee

Reageer