Skip to main content

Hoii, ik noem mezelf even Lucy(13) voor dit maar ik twijfel over mijn seksualiteit. Begin dit jaar vond ik meiden steeds vaker knap maar ik dacht er niet echt iets van. De afgelopen 3 maanden zag ik gewoon echt geen toekomst meer met een man voor me. Ik wil alleen niet accepteren om lesbisch te zijn. Ik zal ooit moeten uitkomen voor mijn familie en op school zal ik dan “dat gay meisje” zijn.
 

Heeft iemand tips voor deze situatie?

xx

Hey @lvlylucy,

Of je gay bent ligt eraan op welk geslacht (en) je valt en gevoelens hebt. Ik denk dat je inderdaad lesbisch bent. Is echt helemaal niks mis mee! Ik heb nu even geen tips met uut de kast komen.

Groetjes, @Monkeyboy08


Kom ook gezellig naar de gay side.

Ik ben ook gay (denk ik). Ik weet zeker dat ik geen hetero ben.

Is er een reden dat je niet gay wilt zijn? Ik had bijvoorbeeld dat ik het eerst ook niet wou accepteren want ik was bang dat ik raar was. Toen ik voor het eerst uit de kast kwam moest ik huilen. Ik had een heel negative kijk op de LGBTQIA mensen. Nu ik een tijdje toe kan geven dat ik gay ben heb ik een totaal andere kijk erop. Hetero zijn voelt nu abnormaal voor mij. Mijn broer zegt altijd 'je bent wie je bent en niemand kan dat veranderen' ik heb er altijd een hekel aan als hij dat zegt maar hij heeft wel gelijk. Niemand veranderde wat ik was en nogsteeds ben. Behalve mijn pester. Voor hem maak ik een uitzondering op het gay gebied. Als hij mij ooit uit vraagt zeg ik gewoon ja en ben ik op dat moment gewoon hetero


Reageer