Ben ik homo en verliefd op een vriend?

  • 23 May 2015
  • 5 reacties
  • 673 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen, ik zal me eerst eens voorstellen, ik ben een jongen en 14 jaar, de laatste tijd ben ik aan het twijfelen of ik hom of bi ben.. ik zal het uitleggen;
Ik heb nu 3 maanden een vriendin die ik heel leuk vind en ook van houd, maar, ik kijk steeds meer naar andere jongens, een goede vriend van mij vind ik heel leuk enzo maar als vriend, dacht ik, maar nu vind ik hem steeds leuker en ik heb het gevoel dat ik homo ben of bi.. op school is hij heel anders dan wanneer we afspreken, dan doet hij veel liever en legt hij zijn hand soms op mijn been en dat vind ik wel fijn maar ik durf dat niet te zeggen want ik denk dat hij gewoon hetero is.. maar wat ik nu wil vragen, ik houd van mijn vriendin maar ben een beetje verliefd op een jongen, wat moet ik doen? Ben ik homo of bi? Wat moet ik doen met Loek(de jongen uit mijn klas)? Hebben jullie tips?

5 reacties

Kunnen jullie snel reageren? Ik weet niet meer wat ik moet doen????
hey,
Ik heb op het moment ongeveer hetzelfde probleem. Hoe ik er mee omga is het allemaal even laten zoals het is. Soms veranderen je gevoelens nog. Blijkt het na een tijdje dat je toch die vriend echt leuk vind. Probeer het dan te vertellen tegen die jongen. Maar vergeet je vriendin niet! Ik denk dat als je gewoon rustig tegen je vriendin zegt dat je er achter bent gekomen dat je gay bent, dat ze dat wel zou begrijpen. Het kan ook heel goed zijn dat je bi bent. Maar volg je hart. Als je je prettiger voelt bij een jongen. Dan ga je voor de jongen. Voel je je toch iets meer op je gemak bij een meisje, dan ga je voor een meisje. Een voordeel dat je nog jong bent. Alles komt wel goed. Je hebt nog alle tijd om te beslissen. 

Succes xx
Dankjewel, ik zal nog even afwachten voor wat ik voel bij de jongen en bij mijn vriendin , jij ook succes x
Dankjewel.  En alles komt wel goed. Echt waar :o
Reputatie 2
Badge +1

jo, ik heb nu precies het zelfde. heb je tips?

Reageer