Skip to main content
Vraag

Ben ik homo? En hebben jullie tips?

• 12 januari 2025
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen. Ik heb nog nooit een relatie gehad, maar in mijn leven heb ik nog nooit een vrouw gezien waarvan ik dacht, daar wil ik wel een relatie meer, maar ik heb dat wel gehad met mannen.  Op school en thuis word ik geplaagd dat ik met een meisje uit mijn klas heb (omdat ik veel met haar praat enz), terwijl ik dat niet vind.  Maar ik wil ook niet homo zijn, want dan heb ik weer het gevoel dat ik in nog een hokje zit, want ik heb ook al autisme, perfectionisme, faalangst, weinig vrienden, erg onzeker, weinig zelfvertrouwen, ik lust geen snoep, geen drinken met prik, ben kieskeurig met eten. En meer.

Heeft iemand tips?

Haud machina ego sum
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben zelf homo en het is niet erg. Homo zijn is ook niet slecht. Als je homo bent, Joepie!🏳️‍🌈

Veel middelbare scholen hebben een GSA (gender en seksualiteit alliantie) Je kunt daarheen en zien of je het fijn vindt. Er zijn ook veel meer seksuele geaardheden dan hetero en homo.

Over in een hokje zitten: ik vind het meer een negatieve mindset dan de werkelijkheid. Al jouw ‘niet normale’ eigenschappen maken jou uniek en interessant. (Echt het lijkt mij zo saai om ‘normaal’ te zijn)

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen