Skip to main content
Vraag

Ben ik homo??

• November 19, 2025
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Hoi jongens of meiden ik word de laatste tijd vaak homo genoemt en ik merk aan mezelf dat ik me ook anders gedraag dan andere jongens maar ik heb ook autisme dus het kan ook daaraan liggen ik denk namelijk dat ik homo ben dus iemand tips om uit de kast te komen ps ik ben 12 jaar

4 reacties

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 19, 2025

Denk dat je eerst uit moet zoeken voor jezelf of je echt homo bent voordat je uit de kast komt. 

Kelinci.
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 19, 2025

Ik denk ook dat het beter is om zelf uit te zoeken wie je bent dan dat je een label neemt die misschien wel helemaal niet bij je past. Het kan ook dat je daar nooit helemaal zeker van zult zijn. Dat je anders bent is oké en dat kan misschien liggen aan dat je autistisch bent of homo of je bent gewoon jezelf en is dat net iets anders dan de norm, niemand is hetzelfde.  Bovendien las ik dat je 12 bent dus tijd genoeg om uit te zoeken wie je bent ;)

liefs!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Topper
  • November 20, 2025

Je bent pas Homo als je jongens leuk vind .

Dus je zou eerst moeten weten wat je aantrekt jongens of meisjes  als je meisjes leuk leuk vind dan val je gewoon op.meisjes .

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 20, 2025

Hey ​@sammetjee , wat anderen over jou zeggen maakt niet zoveel uit. Als *jij* op jongens valt, dan ben je homo. Maar je gedrag en andere mensen hun opmerkingen hebben daar niet zoveel mee te maken. 

Sterkte! 💪