Vraag

ben ik hetero of bi?

  • 14 November 2021
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Badge

Heyy,

Ik vroeg me af of ik hetero of bi ben..

Ik heb een droom gehad dat ik en een meisje aan het zoenen waren en het was eigenlijk wel leuk..

Ik heb vroeger jongens leuk gevonden maar nu vind ik steeds vaker meisjes leuk…

Maar ik weet niet zeker of ik bi ben want wat nou als ik er later nou spijt van krijg??


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heyy!!

Het is heel normaal om hier mee bezig te zijn. Je moet je er absoluut niet druk over gaan maken. Het beste is om er niet teveel over na te denken dan kom je er vanzelf wel achter. En als je wel uit de kast komt als bi is het niet zo dat dat altijd bij je zal blijven. Als je er wel "spijt" van krijgt kan je toch gewoon weer terug naar hetero of iets anders. Zie het als een magneet die je er makelijk op en af kan halen en kan veranderen en niet als een sticker die er moeilijk af te krijgen is.

 

Hoop dat dit je wat heeft geholpen!!

Groetjes,

-SeaTurtle

Badge +1

Je hoeft niet perse een label aan jezelf te plakken van ik ben hetero of bi. Je kan ook van seksualiteit wisselen, misschien denk je nu dat je hetero bent maar komt je er later achter dat je toch wel bi bent en daarna kan je weer wisselen. Het kan ook zijn dat je bi bent met een voorkeur op jongens of meisjes.

en je hoeft er echt geen spijt over te hebben dat is helemaal niet nodig

Reputatie 1
Badge

Wees niet bang om het tegen andere te zeggen! Praat er over met een goede vriend(in). Zelf heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ik pan ben maar het niet 100% zeker wist maar me nu wel zo voel.

Ik hoop dat het helpt!!

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind dat seksualiteit een fluïde iets is dus het kan altijd veranderen. En ik denk dat het niemand uitmaakt als je zegt dat je bi bent maar later er achterkomt dat je dat niet bent. Je komt er wel achter!

succes 😘🍀

Reputatie 1
Badge

blijf gwn hetero is het beste 

Reputatie 4
Badge +3

blijf gwn hetero is het beste 

Je kiest er niet zelf voor op wie je valt. En hetero is niet het beste. 

Badge

kijk gewoon naar welk geslacht je seksueel en emotioneel aangetrokken voelt. je hoeft het nog niet te weten hoor, geaardheid heeft geen leeftijd van nu weet ik het dus ik zeg blijf experimenteren!
 

groet jonguh2007

Reputatie 2
Badge

Hey

Je kan altijd nog veranderen en je hoeft ook niet perse een label op jezelf te plakken! En uiteindelijk kies je niet wie je leuk vind maar gebeurt het gewoon! Als je dromen hebt waarin je meisjes zoent dan zou het kunnen dat je inderdaad ook op meisjes valt. maar later ga je er sowieso nog achter komen! Geef het wat tijd om jezelf te ontdekken. Succes!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 

Heel veel liefs

Reputatie 1
Badge

blijf gwn hetero is het beste 

Jo gangsta,

Ik ben het met jou mening eens.

Blijf strijden neef we komen er aan.

Salute,

DikkeJonko666:prince_tone5:

 

Reageer