ben ik gay, bi of hetero?

  • 3 December 2020
  • 10 reacties
  • 182 Bekeken

Badge

pfff kdenk dak bi ben soms gay soms hetero … iemand help big mindfuck 


10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Dat maakt echt helemaal niets uit p! Verschillende mensen komen er op verschillende momenten achter en dat is goed. Je hoeft ook niet te zoeken naar een stempel om op jezelf te drukken jij bent jij en dat is goed. Er is wel een bepaalde naam voor mensen die het niet weten, dat is namelijk Queer, de Q in LGBTQ+ 

wielewapjes en houd je taai!

Badge

Je bent Bi als je op mannen en soms vrouwen valt

Het maakt niet uit op wie je valt al val je op beide thats okay

Hey. Het is ook verwarrend, daarom is het belangrijk te onthouden dat het 1. Niet uitmaakt en 2. Er wordt niet verwacht dat je het maar meteen weet

Je komt er wel achter op wie je valt en op wie je niet valt, en zolang jij het maar weet, komt het goed. Geen haast. Geen stress. Geen oordeel. 

Hey!

 

Ik zou je met plezier helpen, maar dit is toch echt iets wat je zelf zult moeten gaan uitzoeken :wink: .

Je geaardheid is niet iets wat je nu even kunt vaststellen op basis van bepaalde kenmerken. Het is een proces van jaren waarin je meer en meer werkt tot welke personen je aangetrokken wordt. Op basis daarvan kun je jezelf dan een label geven zoals gay, pan,…

Vooral geduld hebben dus, een label heeft geen haast, en verliefd worden ervaren.

Badge

Heyy, persoonlijk ben ik queer zover ik weet (dat is de Q in lgbtq+) dit is eigenlijk een soort mantel om de lgbt, omdat je hier mee niet perse in een hokje voor altijd voor gay of straight gezien word. in principe morgen je aangetrokken voelt tot het ene geslacht, en altijd open staat voor het ander. Ik vind dit heel mooi en bij mij passend. Ik zou als ik jou was nog wel er wat over op zoeken wand het kan iets heel anders betekenen voor jou.

Ik wens je veel succes 

Zoals hierboven ook al wordt gezegd, het maakt niet uit wat je bent. Je bent gewoon jezelf! Je komt er vanzelf achter wie je leuk vind en wie niet en tot die tijd hoef je jezelf niet in een hokje te stoppen.

Als je bent aan het uitzoeken wat je bent, kan je ook proberen er met iemand die er verstand van heeft over te praten. Of je kan (online) informatie zoeken, zodat je weet wat er allemaal mogelijk is. En dan kan je voor jezelf kijken wat het beste bij jou past.

J8j8

Reputatie 4
Badge +3

Je komt er vanzelf achter, je blijft jezelf. Het is niet erg om gay, lesbisch of bi te zijn. Als je op jongens én meiden valt, ben je dus bi.

Is niet iedereen eigenlijk hetero?

@Zoemzoembij, nee niet iedereen is hetero. Hetero is namelijk als je alleen op het andere geslacht valt. Sommige mensen vallen op beide en alleen hetzelfde geslacht, dus deze mensen zijn dan niet hetero.

Reageer