Skip to main content

ben ik gay?

• April 11, 2025
  • 3 reacties
  • 274 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb vandaag grindr gedownload want ik was geil maar weet niet of ik hetero of gay ben wil hetero zijn want daar voel ik me toch fijner bij maar voel me wel aangetrokken door piemels maar ik zat dus met iemand te praten on grindr en we gingen een afspraak maken want mijn ouders waren niet thuis en toen ik hem zag aan komen lopen werd ij heel bang en ben ik achte mij poort gaan staan met de deur dicht ik heb hem daarna gestuurd dat ik heel erg bang was maar het wel een kee zou willen doen dus kwam terug en toen had ik even met hem gepraat we hebben niks gedaan en hij zei ik doe niet alsof ik je ken we doen net alsof we elkaar nooit hebben gezien kijken elkaar niet aan als we elkaar zien want wonen op hetzelfde dorp heb hierna dit aangegeven en hij vond dit goed hij begreep dat ik niks wou doen dus daarna heb ik hem geblokkeerd en nu voel ik mee heel erg slecht en naar en ook weer jammer omdat als ik het nu toch een keertje wil doen dan kan het niet wat zouden jullie doen om van dat nare gevoel af te komen want anders loop ik hier heel lang mee rond.

3 reacties

Anonieme_uil123
Forum|alt.badge.img+1

Nee, je bent nu niet ineens gay. tot wie je je seksueel aangetrokken voelt is echt iets anders dan het geslacht waarop je valt.

Ik hoop dat dit hielp, groetjes van de anonieme uil

• April 19, 2025

Ok dus door jouw taalgebruik kan ik zien dat je niet ouder bent dan 13 dus ten eerste adviseer ik je om Grindr te verwijderen. Voor jouw veiligheid maar ook voor de veiligheid van de mannen op de app.

Ten tweede ben je nog best jong, dus ik zou me er geen zorgen om maken. Sommige mensen beseffen pas dat ze niet hetero zijn tot ze 60 zijn! Je hebt nog ruim de tijd. 

Wist de man waarmee je hebt gepraat hoe oud je bent? 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 13, 2025

Ja die man wist dat