Skip to main content
Vraag

Ben ik gay?

• 19 januari 2025
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Hoi, ik ben een jongen van 15. Ik vind dezelfde jongen al 3 jaar lang leuk, maar ik weet niet of ik echt verliefd op hem ben of dat ik graag met hem bevriend wil zijn. Hij zit al sinds de 2de bij mij in de klas (ik zit nu in de 4de) meteen voelde ik me aangetrokken tot hem. Hij is super knap, aardig en schattig. We deden eens met de klas sinterklaassurprise en ik gaf hem mijn cadeautje omdat de surprise die hij gekregen had super slecht was gemaakt en er niet eens een cadeau in zat. Ik kan me zijn blik nog perfect herinneren. Ik verdronk in zijn ogen. Nu denk je misschien, het is toch duidelijk? Nou, nee. Op de basisschool was ik vaker verliefd op meisjes, maar sinds groep 8 had ik dat niet meer. Ik word ook mijn hele leven lang al uitgescholden voor "homo" en "flikker" en om dan ook nog eens zo'n schattige leuke jongen tegen te komen. Ja dat doet wel pijn, dus ik zou het fijn vinden om jullie mening te horen over mijn twijfelachtige verliefdheid en wat ik ermee moet doen.

2 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 20 januari 2025

Ik denk dat er veel jongeren wisselen van verliefheid op jongens naar meisjes en weer terug. 

Denk je dat die jongen ook verliefd zou kunnen zijn of worden op jou?  Als je hem vertelt dat je op hem bent zegt hij misschien wel dat het wederzijds is.  Het is natuurlijk niet zo gemakkelijk om iemand te zeggen dat je verliefd bent (of dat nu jongen of meisje is): je kunt steeds afgewezen worden en dat doet zeer.  Maar in jouw plaats zou ik toegeven aan die verliefdheid en proberen er iets van te maken.

Wel pijnlijk dat je  wordt uitgescholden.  Ik kan wel zeggen dat je je daar niets van moet aantrekken maar zo werkt het natuurlijk niet en ik begrijp heel goed dat je gekwetst bent.  Sterkete ermee en ik hoop dat het overgaat als die idioten die schelden een beetje verstand krijgen.

Forum|alt.badge.img

Probeer je is  voortestellen hoe het zou zijn als je wat met deze jongen zou krijgen. Wat voor gevoel geeft je dat. Het is ook heel normaal dat je eerst op meisjes viel. Er zijn veel mensen die er pas later achter komen. Ik wens je voor de rest veel succes en hoop dat die mensen die dat roepen je met rust laten.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen