Hoi, ik ben een jongen van 15. Ik vind dezelfde jongen al 3 jaar lang leuk, maar ik weet niet of ik echt verliefd op hem ben of dat ik graag met hem bevriend wil zijn. Hij zit al sinds de 2de bij mij in de klas (ik zit nu in de 4de) meteen voelde ik me aangetrokken tot hem. Hij is super knap, aardig en schattig. We deden eens met de klas sinterklaassurprise en ik gaf hem mijn cadeautje omdat de surprise die hij gekregen had super slecht was gemaakt en er niet eens een cadeau in zat. Ik kan me zijn blik nog perfect herinneren. Ik verdronk in zijn ogen. Nu denk je misschien, het is toch duidelijk? Nou, nee. Op de basisschool was ik vaker verliefd op meisjes, maar sinds groep 8 had ik dat niet meer. Ik word ook mijn hele leven lang al uitgescholden voor "homo" en "flikker" en om dan ook nog eens zo'n schattige leuke jongen tegen te komen. Ja dat doet wel pijn, dus ik zou het fijn vinden om jullie mening te horen over mijn twijfelachtige verliefdheid en wat ik ermee moet doen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.