Vraag

Ben ik fietssexueel?


Badge

Dus gister ging ik op de fiets naar school en ik was te laat. Dus ik zet mijn fiets neer en zie een hele mooie damesfiets staan. Ik kreeg er een stijve van. Ik heb toen dat ding zitten neuken. Niemand heeft het ontdekt.  (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)
Maar ik voel me best slecht daar over, aangezien die fiets nooit heeft gezegt  dat ze het wou. En ik ben fietssexueel nu? 
En omdat ik die fiets heb verkracht, ga ik nu naar de gevangenis? 

Help pls


44 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Jammer dat @Echte coole boy nooit meer gereageerd heeft. Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Ik heb zelf een fiets en ik behandel haar als een levend wezen, ze heeft een naam, Ella en als niemand erbij is praat ik tegen haar. Ik kan me best voorstellen dat je van zoiets geil kan worden, en nee, ik weet zeker dat dit niet strafbaar is.  Fietsseksueel bestond volgens mij nog niet, maar nu dankzij jou wel! :)

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Echte coole boy ,

 

Dus gister ging ik op de fiets naar school en ik was te laat. Dus ik zet mijn fiets neer en zie een hele mooie damesfiets staan. Ik kreeg er een stijve van. Ik heb toen dat ding zitten neuken.

 

sommige dingen kun je gwn niet tegenhouden en wrm deed je het, want je was al te laat...

Btw, heb je wel een 'rubbertje’ gebruikt…al was het maar een oude fietsband, zonder gaatjes dan natuurlijk

Ik bedoel voor je het weet staat straks dat hele fietsenrek vol met kinderfietsjes….

 

Maar ik voel me best slecht daar over, aangezien die fiets nooit heeft gezegt  dat ze het wou. En ik ben fietssexueel nu? 

 

ja, je achteraf slecht voelen….dat had je beter van tevoren kunnen bedenken

 

En omdat ik die fiets heb verkracht, ga ik nu naar de gevangenis? 

mwa, zo'n vaart zal het niet lopen, denk ik

Hooguit dat je een (paar) nachtje(s) in het fietsenhok wordt opgesloten, denk ik 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

Fietsseksueel bestond volgens mij nog niet, maar nu dankzij jou wel! :)

We hebben al zoveel labels/genders/seksualiteiten, daar kan fietsseksueel dan ook nog wel bij denk ik. 😄

Reputatie 7
Badge +9

Is dit een grap? Zo ja hij is best grappig. Ik zit nu met vragen.

1. Een fiets verkrachten waar stop je je dinges in?

2. Van wie was die fiets?

3. Wat dacht je toen je het deed?

4. Hoe kom je op het woord fietssexueel?

5. Waarom denk je dat je voor het verkrachten van een fiets de bak in moet?

6. Hoe voelde de fiets zich?

7. Hoe zou de baby eruit zien als je de fiets zwanger hebt gemaakt?

Ik heb nog veel meer vragen maar laat die maar

Reputatie 7
Badge +9

ik heb het nog even voor de grap opgezocht en dit is wat eruit komt

Fietsers hebben volgens onderzoek een beter seksleven (bicycling.com)

Reputatie 2
Badge +1

Hey, k denk dat je mentale hulp nodig hebt 

Reputatie 4
Badge +3

Eerlijk gezegd denk ik dat de fiets nu zware PTSD heeft hoor , Ik hoop dat ie aangifte doet want dit kan echt niet hoor. vanaf nu houd ik mn fiets maar binnen als ik weet dat er zulke mensen die zo zijn zoals jou bestaan /jk 

-tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.-

-mvg Corvin/rattie

Badge

Ik dacht dat deze generatie zijn dieptepunt wel bereikt had maar het kan dus nog erger

Bro waar de Flip ben jij mee bezig!!! Krijg je flipping leven op orde

en Oh ja  jij mag geen fietsenmaker worden 

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, 

Dus gister ging ik op de fiets naar school en ik was te laat. Dus ik zet mijn fiets neer en zie een hele mooie damesfiets staan. Ik kreeg er een stijve van. Ik heb toen dat ding zitten neuken. Niemand heeft het ontdekt.

Waarom ga je als je te laat op school bent niet naar de les??? En hoe kan je een fiets neuken?

Maar ik voel me best slecht daar over, aangezien die fiets nooit heeft gezegt  dat ze het wou. En ik ben fietssexueel nu? 
En omdat ik die fiets heb verkracht, ga ik nu naar de gevangenis?

Dit valt onder verkrachting, zonder toestemming iets neuken dat kan niet.

Voor een fiets verkrachten ga je 2 maanden de gevangenis in en je krijgt een taakstraf van 30 uur!

Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen @Echte coole boy!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

De fiets start een #FietsToo beweging op. Alleen samen krijgen we de fietsverkrachters onder controle. Je dacht van, ik fiets die pik er maar lekker in? Nee. Dit is schofterig. Dit kun je gewoon niet maken. Je zou je moeten schamen voor het schaamteloos verkrachten van die arme fiets. Ik hoop voor je dat je geen FietsPic op Instagram o.i.d heb gezet want dan heb je al helemaal grote problemen.

Ik hou mijn fiets binnen. Ik verdedig mijn fiets. En als ik er achter kom dat je ook maar een keer aan mijn fiets komt, dan mag je een castratie verwachten. 

#StopSeksueelMisbruikVanFietsen #BicycleLivesMatter

Reputatie 2
Badge

Ik wist niet dat dit bestond wel super stoer van jouw 

 

Reputatie 3
Badge

ga wat doen met je tijd is mijn advies

ga wat doen met je tijd is mijn advies

Hij gebruikt zijn vrije tijd om fietsen te neuken.

Reputatie 7
Badge +17

We zijn nu 2 jaar verder. Misschien heeft @Echte coole boy z’n leven gebeterd en valt hij geen fietsen meer lastig. Wel jammer dat hij nooit meer een update heeft gegeven.

Reputatie 7
Badge +12

De fiets start een #FietsToo beweging op. Alleen samen krijgen we de fietsverkrachters onder controle. Je dacht van, ik fiets die pik er maar lekker in? Nee. Dit is schofterig. Dit kun je gewoon niet maken. Je zou je moeten schamen voor het schaamteloos verkrachten van die arme fiets. Ik hoop voor je dat je geen FietsPic op Instagram o.i.d heb gezet want dan heb je al helemaal grote problemen.

Ik hou mijn fiets binnen. Ik verdedig mijn fiets. En als ik er achter kom dat je ook maar een keer aan mijn fiets komt, dan mag je een castratie verwachten. 

#StopSeksueelMisbruikVanFietsen #BicycleLivesMatter

🤣🤣🤣 goud dit ! 👍👍👍

We zijn nu 2 jaar verder. Misschien heeft @Echte coole boy z’n leven gebeterd en valt hij geen fietsen meer lastig. Wel jammer dat hij nooit meer een update heeft gegeven.

Tja, hij zit vast in de gevangenis voor de fietsverkrachting. In de cel heb je  geen internet. 

Badge

Een fiets heeft geen geslachtsdelen dus dit is gwn nep

Reputatie 2
Badge

Nice lmao. Zolang je mijn fiets maar met rust laat. Waar laat je de sperma?

Reageer