Skip to main content
Vraag

Ben ik een therian?

• November 21, 2024
  • 11 reacties
  • 265 Bekeken

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

Ik vraag me al even af of ik een therian zou kunnen zijn, en ik heb echt hulp nodig hiervoor>_<

Dusss... hoe moet ik die uitleggen.

Sins ik (een jaar geleden)zulke therian video's begon te zien begon het al een beetje sus te worden voor mij, ik voelde mij redelijk thuis in het idee maar ik dacht gw dat dit een ZEER SLECHT IDEE zou zijn mo eraan mee te doen en dat deed ik ook niet.

Maar ik had dat verteld aan een "vriendin" om ermee te lachen ,maat een weekje later zei ze dat ze een therian was (^_^).

Ik vond het hilarisch en ze vroeg me om squads te leren . Dat deed ik idc. En ik toonde het aan iedereen in de klas ik was kapot van het lachen ((sorry ze verdient het ze is een vieze z00))

Maar omdat iedereen haar hate begon iedereen antie te worden ik ook (niets tegen normale therians had nooit iets tegen ze)gw tegen haar . Maar dan was iedereen tegen ze allemaal en ja u know, als ik nu zou uitkomen als een therian zou dat ook niet handig zijn maar het ergste is dat ik gw niet wil geloven dat het echt kan met mij…

Ik heb altijd een enorme band met katten en heb de laatste tijd soorten dystrofie. Ik heb gedroomd dat ik een kat was na de dood en dan terug normaal en ik het miste ?

Ik probeerde aleens eerder squads maar ik bak er niets van .

(Berichten samen gevoegd door de kindertelefoon)

Pls help me thx ♡♡♡

11 reacties

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • November 22, 2024

Ik vraag me al even af of ik een therian zou kunnen zijn, en ik heb echt hulp nodig hiervoor>_<

Sins ik (een jaar geleden)zulke therian video's begon te zien begon het al een beetje sus te worden voor mij, ik voelde mij redelijk thuis in het idee maar ik dacht gw dat dit een ZEER SLECHT IDEE zou zijn mo eraan mee te doen en dat deed ik ook niet.

Maar ik had dat verteld aan een "vriendin" om ermee te lachen ,maat een weekje later zei ze dat ze een therian was (^_^).

Ik vond het hilarisch en ze vroeg me om squads te leren . Dat deed ik idc. En ik toonde het aan iedereen in de klas ik was kapot van het lachen ((sorry ze verdient het ze is een vieze z00))

Maar omdat iedereen haar hate begon iedereen antie te worden ik ook (niets tegen normale therians had nooit iets tegen ze)gw tegen haar . Maar dan was iedereen tegen ze allemaal en ja u know, als ik nu zou uitkomen als een therian zou dat ook niet handig zijn maar het ergste is dat ik gw niet wil geloven dat het echt kan met mij…

Ik heb altijd een enorme band met katten en heb de laatste tijd soorten dystrofie. Ik heb gedroomd dat ik een kat was na de dood en dan terug normaal en ik het miste ?

Pls help me thx ♡♡♡

hii, ik ben een Therian (spiritueel) en z00s hebben helemaal niks met Therians te maken… ik zou er ook voorzichtig mee zijn om iemand zo te noemen. ik denk dat je met squads Quadrobics bedoeld, quads doen is een sport (quads is de afkorting van quadrobics) ook quadrobics hebben niks met therian zijn te maken, zoals ik al zij ben ik ook een Therian en ik draag ook zeer weinig/nooit gear en ik doe al helemaal geen quadrobics omdat een mensenlichaam er niet bepaald op gebouwd is en ik HMS heb (hypermobiliteits syndroom) . therian zijn betekend niet je met een dier verbonden voelen, dat noem je otherhearted .  therian zijn is echt wel wat anders.  je hoeft tegen niemand te zeggen dat je een therian bent (ik snap ook niet waarom iedereen daar zo panisch over doet *geen persoonlijke aanval)  ik houd het therian zijn gewoon voor mezelf. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt. ( vraag me maar raak als je nog iets weten wil)

Gr Smokey

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 24, 2024

ik ben ook een therian en ANTIZOO !!!!!!!!!!!!!

want z00’s zijn vreselijk smerig 🤢

maar ik zou als ik jou was heel veel research doen op internet en gewoon echt uitzoeken of je een therian bent

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 26, 2024

Pls help me thx ♡♡♡

hii, ik ben een Therian (spiritueel) en z00s hebben helemaal niks met Therians te maken… ik zou er ook voorzichtig mee zijn om iemand zo te noemen. ik denk dat je met squads Quadrobics bedoeld, quads doen is een sport (quads is de afkorting van quadrobics) ook quadrobics hebben niks met therian zijn te maken, zoals ik al zij ben ik ook een Therian en ik draag ook zeer weinig/nooit gear en ik doe al helemaal geen quadrobics omdat een mensenlichaam er niet bepaald op gebouwd is en ik HMS heb (hypermobiliteits syndroom) . therian zijn betekend niet je met een dier verbonden voelen, dat noem je otherhearted .  therian zijn is echt wel wat anders.  je hoeft tegen niemand te zeggen dat je een therian bent (ik snap ook niet waarom iedereen daar zo panisch over doet *geen persoonlijke aanval)  ik houd het therian zijn gewoon voor mezelf. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt. ( vraag me maar raak als je nog iets weten wil)

Gr Smokey

Heel erg bedankt 

Ik weet dat niet alle therians Z’s zijn maar ik wilde het gwn melden

ty

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 26, 2024

ik ben ook een therian en ANTIZOO !!!!!!!!!!!!!

want z00’s zijn vreselijk smerig 🤢

maar ik zou als ik jou was heel veel research doen op internet en gewoon echt uitzoeken of je een therian bent

ty

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 27, 2024

Gr Smokey

vraagje:

ben je een therian als je naar jezelf kijkt als een dier of je half mens half dier voelt????

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • November 28, 2024

hoi, ik heb extreem weinig tijd en kan even geen goede reactie typen nu, maar ik heb wel 1 tip, ga naar de website Therian Wiki, daar vind je heel veel info, het is alleen we in het Engels!

als ik later meer tijd heb antwoordt ik uitgebreider!

gr Smokey

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 18, 2024

hoi, ik heb extreem weinig tijd en kan even geen goede reactie typen nu, maar ik heb wel 1 tip, ga naar de website Therian Wiki, daar vind je heel veel info, het is alleen we in het Engels!

gr Smokey

Super bedankt!!!

X3

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 18, 2024

gr Smokey

Ik denk (hoop) dat ik het snap, das therian isiemand die zichzelf indifiseerd als een dier en een theriantrophy is iemand die zich dier voelt ?

Ik hoop dat dit er meer op lijkt.

Hoi!

INTRO

Ik wil even graag wat meer uitleg geven aangezien het hier in de comments een beetje onduidelijk wordt. Je hebt een furry, zOO's, quadrobists en therians. (Ik noem dit nu alleen omdat de comments heirover gaan)

FURRY:

een furry us iemand die het leuk vind om cosplay te doen en daar kun je voor kiezen, het is dus vrijwillig.  

THERIANS ZIJN GEEN ZOO'S:

jullie weten waarschijnlijk allemaal wat een zOO is. Maar therians worden hiermee vaak vergeleken. Een therian heeft niks met een zOO te maken.

WAT IS EEN THERIAN:

Een therian is iemand die zich indentificeerd als een dier. Dit heeft meestal te maken met past lives of doordat je je verbonden voelt met ee dier. Een therian zijn is niet vrijwillig en je kan ook niet zomaar een theriotype kiezen. Een theriotype is het type dier waarmee jij je verbonden voelt (/waarin je een past live had). Je komt er meestal achter dat je een (nieuw) theriotype hebt door een shift. Dit kan mentally en physic zijn. Je zou je bijvoorbeeld opeens door een lichtstipje fysiek als een dier kunnen gaan gedragen. Maar je zou er ook mental een soort van over kunnen dromen. (Dat je het dier bent of dat je naar het dier kijkt) hierdoor kun je ontdekken welk(e) theriotype(s) je hebt. Therians worden meestal herkend door hun maskers en staarten, al hoef je natuurlijk geen gear te hebben om een therian te zijn. Je hoeft ook geen quads (quadrobics) te doen om een therian voor zijn. Dat is een soort van "extra" en kan je doen als jij je daar goed bij voelt of als je het leuk vind.

QUADROBISTS:

Je hebt ook nog quadrobists. Dit zijn mensen die het leuk vinden om aan quads (quadrobics), maar geen (nog niet weten dat) ze therian zijn. Je kan het dus doen als je get leuk vind en dit is vrijwillig.

PERSOONLIJKE INFO/ERVARINGEN

Ik bej zelf een therian sinds ongeveer een jaar en ben in maart 13 geworden. Ik ben geen furry en natuurlijk ook geen zOO. Mijn ouders weten hier niet van en ik weet zeker dat ze zullen denken dat ik gek ben. Ik doe gewoon quads wanneer ik dat wil wanneer mijn ouders er niet zijn, heb  geen gear maar maak het zelf en heb zelfs een therian vriendin! We wisten nooit van elkaar dat we therian hadden totdat we een jump deden op onze atletiek hoogspring mat voor de lol en ik zei zo van: huuuhh dat is toch van dat therian ding ofzo  ben jij dat? Nee tuurlijk niet  jij? Nee ook niet. En toen zei ze: ja ik half. Ja ik eigenlijk ook. We waren een beetje erg voorzichtig toen natuurlijk. Mijn andere atletiek vriendinnen weten nieteens het verschil tussen een therian en furry. Ze zijn anti's. Ik ga vaak met mn vriendin naar het bos en ik ben ook een keer met mn zusje geweest en mijn vriendin. (Mijn zusje is ook therian). Er was een hond die begon te blaffen toen hij onze maskers zag, we zijn verdwaald geraakt toen het donker werd en er kwam opeens een man aan waardoor we gauw gingen verstoppen omdat we masks enzo hadden en die zei: kijk ik zie wilde katten. (hij was heel vriendelijk en ze hadden ook kinderen bij zich dus het was best wel grappig) oke ik ben echt al veel te lang aan het typen. 

Ik hoop dat ik het hiermee allemaal een beetje duidelijk mee heb gemaakt.

Veel geluk van💌

(🍀Therian🍀)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 5, 2025

@ADutchTherianGirlXx  wat is eigenlijk een zOO en waarom zijn die zo afschuwelijk en vies?

@UwUh44tmez3lf eigenlijk helemaal niet ok zoals je dat meisje behandelt.  Uitlachen en pesten is laf.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

@ADutchTherianGirlXx  wat is eigenlijk een zOO en waarom zijn die zo afschuwelijk en vies?

@UwUh44tmez3lf eigenlijk helemaal niet ok zoals je dat meisje behandelt.  Uitlachen en pesten is laf.

Ja ik snap wat je bedoelt maar ze had haar kat en haar hond [verwijderd] ze is zelf een pestkop en zette me op om een steen naar iemand te gooien, ook probeerde ze mij eens te verkr*chten gelukkig was m’n andere vriendin er net optijd maar ze is echt een slecht mens

bwt ik zit op m’n alt

Delen van de tekst zijn verwijderd en/of aangepast door de Kindertelefoon omdat dit in strijd was met forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum.