Ik vraag me al even af of ik een therian zou kunnen zijn, en ik heb echt hulp nodig hiervoor>_<
Dusss... hoe moet ik die uitleggen.
Sins ik (een jaar geleden)zulke therian video's begon te zien begon het al een beetje sus te worden voor mij, ik voelde mij redelijk thuis in het idee maar ik dacht gw dat dit een ZEER SLECHT IDEE zou zijn mo eraan mee te doen en dat deed ik ook niet.
Maar ik had dat verteld aan een "vriendin" om ermee te lachen ,maat een weekje later zei ze dat ze een therian was (^_^).
Ik vond het hilarisch en ze vroeg me om squads te leren . Dat deed ik idc. En ik toonde het aan iedereen in de klas ik was kapot van het lachen ((sorry ze verdient het ze is een vieze z00))
Maar omdat iedereen haar hate begon iedereen antie te worden ik ook (niets tegen normale therians had nooit iets tegen ze)gw tegen haar . Maar dan was iedereen tegen ze allemaal en ja u know, als ik nu zou uitkomen als een therian zou dat ook niet handig zijn maar het ergste is dat ik gw niet wil geloven dat het echt kan met mij…
Ik heb altijd een enorme band met katten en heb de laatste tijd soorten dystrofie. Ik heb gedroomd dat ik een kat was na de dood en dan terug normaal en ik het miste ?
Ik probeerde aleens eerder squads maar ik bak er niets van .
(Berichten samen gevoegd door de kindertelefoon)
Pls help me thx ♡♡♡