Skip to main content

Hoihoi iedereen

Ik hou erg van katten en ik voel me soms ook wel een kat enz en op handen en voeten lopen is gwn leuk. Maar dat is juist wat therians ook doen en een therian voelt zich dus ook een dier… ben ik dan een therian want ik voel me eigk wel een kat maar ik zou nu niet graag kostuums enz maken…

Alvast bedankt voor antwoord!!🐈🐱🐾

Hoihoi iedereen

Ik hou erg van katten en ik voel me soms ook wel een kat enz en op handen en voeten lopen is gwn leuk. Maar dat is juist wat therians ook doen en een therian voelt zich dus ook een dier… ben ik dan een therian want ik voel me eigk wel een kat maar ik zou nu niet graag kostuums enz maken…

Alvast bedankt voor antwoord!!🐈🐱🐾

Maar als ik me dan even uit als kat heb ik liever niet dat ik buiten ben, is dat normaal dat ik als kat dan liever binnen zit?

Groetjes!!

Als je denkt dat je een therian bent, denk ik dat je dat ook bent want ik ken jouw gevoelens niet…

Anyways, natuurlijk mag je op 4 benen/voeten/poten/(of wat dan ook) lopen. Als je dat leuk en/of fijn vindt moet je het lekker doen!

Super leuk maar ik denk dat ik heb gevonden wat ik ben!
een otherhearted (je bent geen dier maar je voelt je wel sterk verbonden met een dier denk ik...)
ik denk dat dat beter bij mij past want ik kan zelf ook kiezen zeg maar wanneer ik me uit als kat en therians niet echt als ik dat goed heb gehoord.

groetjes

Hoi!

Je bent wat je zelf denkt dat je bent. Als je je een dier voelt, dan is dat prima! Ik heb een vriendin gehad en die was dat. Het is mooi dat mensen zich hierover durven te uiten. Doe wat je zelf het  fijnst vindt en waar je het prettigst bij voelt!

Hoi!

Je bent wat je zelf denkt dat je bent. Als je je een dier voelt, dan is dat prima! Ik heb een vriendin gehad en die was dat. Het is mooi dat mensen zich hierover durven te uiten. Doe wat je zelf het  fijnst vindt en waar je het prettigst bij voelt!

hey gayperson

dank je voor de reactie, echt super aardig

groetjes ik.iemand

Reageer