Vraag

ben ik dan toch een homo?

  • 12 August 2021
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Badge

Hallo, ik dacht voor een tijdje sta ik bisexueel was omdat ik jongens super aantrekkelijk vind (lul/sixpack/haar/aderen) en meisjes wel aardig vind (persoonlijkheid) maar ik ben eigenlijk interesse in meisjes een beetje verloren... Als ik ze nu bijvoorbeeld op vakantie in een bikini zie krijg ik niet eens een stijve en ik voel me totaal niet aangetrokken in tegenstelling tot jongens, ik hoef maar een jongen in een zwembroek te zien en krijg al heftige seks fantasieën en wil ik ze al snel pijpen/seks. Ook qua persoonlijkheid vind ik jongens leuker, meisjes zijn zo moeilijk en ik snap het vaak niet, ik zie mezelf niet (meer) een toekomst hebben met een meisje (huwelijk/kinderen) maar met een man zeker wel. Ik denk dat ik al zelf een beetje op de conclusie ben gekomen maar ik zou graag jullie meningen weten l, alvast bedankt Topic aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 7 

 

 


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Timw90,

Als ik zo hoor wat jij vertelt zou ik zeggen dat je er van uit kan gaan dat je op jongens valt, aangezien eigenlijk alles wat je hebt vertelt daarop wijst. Ik hoop dat ik je geholpen heb, en veel succes!!

Gr Felix 

Prima topic met een goede vraag, maar je laatste zin overtreedt forumregel 6 ;)

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

 

Reageer