Skip to main content

Hoi wie dit ook mag lezen :)

 

Ik denk dat ik biseksueel ben, maar ik weet het niet zeker. Ik vind meisjes best aardig/gezellig en heb ook een paar crushes gehad op meisjes, maar soms zie ik een jongen/man en dan vind ik hem ook best aantrekkelijk maar ik zie mezelf gwn minder snel met een man trouwen. Ik denk miss aan bi-curious maar ergens is dat het ook net niet zegmaar.

 

Heeft iemand tips/een idee wat mijn sexuality is? Alvast bedankt :)

 

Groetjes brilsmurf

Dat kan maar dat kunnen wij niet voor je zeggen. Daar moet je zelf achter komen.

Ik zou me sws niet teveel focussen op labels. Leef gewoon je leven en zie wat er op je pad komt.


Hoi 

ik zelf ben denk ook dat ik biseksueel ben maar dat kan nog altijd veranderen ik zelf ben de fout in gegaan ik had tegen een vriendin gezegd dus dat ik me aantrekkelijk voelde met jongens en meisjes aleen dat was dus een grote fout ik had met een jonge uit m’n klas en het was in een hele ingewikkelde manier aan gegaan en ik voelde me daar een beetje vreemd over dus had ik me een week ziek gemeld ondertussen had die vriendin dus tegen mijn (ex)vriendje gezegd dat ik bi was dus op kamp begon tijdens de lunch hij er over en toen voelde ik me echt k**T en een keer raden toen wist iedereen het en ze reageerde echt heel lief en ze kwamen ook naar me toe niet over dat bi maar om te zeggen dat die vriendin niet goed voor me was. Dus ik zou gewoon afwachten en als je echt heel zeker van je zaak bent dan pas zeggen tegen je ouders altijd eerst tegen je ouders ik weet dat het lastig is maar je moet het echt doen en vertel het tegen niemand alleen iemand waarvan je echt zeker weet dat hij of zij het nooit zou zeggen zoals bij mij m’n beste vriendin 

ik hoop dat je er iets aan had byee ❤️


Hoi @Brilsmurfff,

Ik denk dat je inderdaad bi bent, maar dan meer aan de meidenkant. Dat heeft volgens mij een naam, maar ik weet niet wat.

Groetjes, Monkeyboy08


hoi 

ik snap hoe je je voelt ik had hetzelfde, ik ben zelf een meisje en zit in de tweede maar in groep 8 begon ik te twijfelen of ik ook met meiden kon zijn. Ik hield het voor mezelf dat ik heel miss bi was en het nog niet zeker wist en heb het er met mijn beste vriedin over gehad en ontmoette in de eerste een transjongen die ik heel leuk vond/vind en hij is nu ook mijn vriendje maar ik had het gevoel dat ik hem ook deels leuker vind dan cis jongens door zijn lichaam (van een meisje dus) en vond het ook aantrekkelijker en wist ik ook zeker dat ik bi was. Dus je hoeft het niet per se een label te geven en uiteindelijk vind je wel iemand die je het zeker laat weten


Hoi, 

Het is lastig om te specifiek te zijn in seksualiteiten.

Misschien kan je het best kijken naar hoe je je aangetrokken voelt.

je kan je bijvoorbeeld romantisch (relaties, misch zoenen) aangetrokken voelen tot mannen, maar seksueel niet. Dan kan je zeggen dat je hetero of homo bent, maar als je bijv ook tot het andere gender romantisch aangetrokken voelt, kan je dus zeggen dat je misschien homo en biromantisch/ hetero biromantisch bent. Vooral zelf uitzoeken, en denk dat er ook meer seksualiteiten bestaan dan alleen homo, hetero en bi!


hoi hoii

Ik herken je. Ik zit op dit moment in de situatie dat ik voor het eerst een crush heb op een meisje. Ik zit ook nog zwaar in de kast dus veel advies geven kan ik niet maar ik hoop dat je er snel uit komt en maak je niet te druk!

xxx


Reageer