Skip to main content
Vraag

ben ik bi of lesbisch?! of gewoon hetero

• April 21, 2025
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik ben meisje van 15 en kijk laatste tijd of nou al wel wat langer naar meiden .ik heb tot nu toe met vijf jongens gehad en met twee meiden .mr ik ben er nog steeds niet uit of het wat is. Want het is natuurlijk ook gewoon raar om te vragen aan een meisje mag ik je zoenen .gewoon omdat ik het wil proberen . Ik heb wel eens meisjes gezoend mr dat was op mijn 12de en op mijn leeftijd mss wat raarder om te vragen. Ook weet ik nog steeds niet of ik me meer aangetrokken voel door jongens of door meisjes

8 reacties

Animos
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 21, 2025

Heyyy, ikzelf ben aangetrokken tot (trans-)vrouwen, non-binair en trans-mannen, maar zelf vaak gewoon dat ik BI ben. Het lijkt, nadat ik je bericht heb gelezen, er op dat je bi bent, alleen ligt het er wel aan of die relaties eerder/later waren. Ik zou je er verder niet heel erg om druk maken, want als je iemand ziet die je leuk vindt, vindt je diegene leuk. Luvss bye byeee xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Mij overkwam het toen een vriendin mij zoende. Ik vond jongens altijd maar kort leuk en haar nu al lang. Ik denk dat ik lesbisch ben dus.

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 22, 2025

Dan ben je toch bi? En ik denk niet dtat wij kunnen weten wat jij bent en ik denk dat je dat zelf het best kan weten dus ik wens je daar heel veel succes mee!

Xx

-armydreamerss

• April 22, 2025

als een bi persoon, lijkt dit op biseksualiteit. Maar kom erachter op je eigen tempo! (Er bestaat ook nog pan, lesbisch, hetero etc.)

ik wens je veel succes!

Groetjes 🐥

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 23, 2025

Dan ben je toch bi? En ik denk niet dtat wij kunnen weten wat jij bent en ik denk dat je dat zelf het best kan weten dus ik wens je daar heel veel succes mee!

Xx

-armydreamerss

Kan ook, maar jongens was ik altijd na een paar dagen  op uitgekeken. Maar het maakt mij ook niet uit en ben nu gewoon super happy met m'n girlie

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Heyyyy! Ik had hetzelfde! Wou altijd een meisje zoenen maar wil gewoon niet samen zijn met een meisje voor altijd enz. Nu heeft een vriendin van mij een beetje research gedaan en ze kwam erachter dat ik hetero flexibel ben!! Het is niet heel bekend maar zoek het maar eens op!!

xxxx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2025

Als je heel goede vrienden hebt kun je vragen of ze er voor open staan. Ik zou het dan wel één op één vragen. Accepteer ook als ze het niet willen. Soms reageren vrienden er ook raar op. Dus het is een klein risico toch wel.

Je kunt ook zoeken naar lesbi meisjes en aan hen vragen of je mag uitproberen en uitleggen dat je nog onzeker bent over je identiteit en seksuele voorkeur. Genoeg meiden die echt wel openstaan om jou te laten uitproberen.

Liefs, xxVera 💋

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy ​@May00  anoniem 1305 hierzo ik ben zelf pansexueel (denk ik dan dit is trouwens een veel bredere versie van bisexueel) ik heb ooit een crush op een jongen gehad en hè ik snap je gedachtes maar mijn tip expirimenteer dit word vaker op het forum gezegd door mensen dat is waarschijnlijk het beste manier om het te weten te komen en als je iemand opzoekt die bi pan of lesbisch is dan kun je aan hun vragen

veel suc6 anoniem 1305