Skip to main content
Vraag

ben ik bi of gewoon hetro?

• September 24, 2025
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 16 jaar en ik voel me eigenlijk altijd al aan getrokken tot meiden. Nog steeds word ik er opgewonden van maar ik heb nu ook 1 jongen die ik wel zie zitten. Ik weet dat hij gay is, maar ik word niet stijf van hem. Ik wil ook geen anaal ofzo met hem maar het lijkt me wel leuk om romantisch samen te zijn. Ik weet niet goed wat ik moet doen nu.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Het is helemaal normaal wat je voelt hoor. Jij vindt meestal meisjes leuk, maar nu is er een jongen die je ook leuk vindt op een lieve manier. Dat betekent niet dat je opeens gay bent of zo, het is gewoon dat je hem romantisch leuk vindt maar niet per se op een seksuele manier.

Je kan gewoon denken: “ik vind hem leuk, maar ik wil niks seksueels doen, alleen samen zijn en leuke dingen doen.” Dat mag echt gewoon. Je hoeft niks te forceren of meteen iets te doen, en het is ook prima om er met iemand over te praten die je vertrouwt.

Het belangrijkste is gewoon dat je eerlijk bent naar jezelf en rustig kijkt wat je wilt. Je gevoelens zijn helemaal oké 😊

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 26, 2025

Je kunt ook verliefd op iemand zijn zonder er seks mee te willen hebben. Misschien ben je inderdaad bi; so what?

Probeer wat vaker met hem om te gaan als je hem zo leuk vindt en misschien wordt het wat tussen jullie als hij jou ook leuk vindt. Misschien ook niet, maar dan heb je het wel geprobeerd en hoef je geen spijt te krijgen. Ga ervoor!