hey allemaal!
dit is nou mijn eerste topic want ik dacht hier denk ik al een tijdje over na en ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen..
nou wat de titel dus zegt, ik struggle al een tijdje met of ik bi of lesbisch ben of gewoon straight.. ik weet niet waarom maar ik denk gewoon dat ik bi of lesbisch ben.. ik heb nog nooit een meisje leuk gevonden ofzo maar idk
mij ben de laatste tijd ook steeds meer supportive naar de lgbtq community op social Media en ik denk er steeds meer aan.. is dit ook een teken? Of wil ik laten zien dat ik supportive ben?
laatst kwam ik dus een tiktok tegen met als je een ben ik gay quiz opzocht had dat ik gay was.. dit heeft me nog meer aan het twijfelen gezet. (Aangezien ik het meerdere malen had opgezocht) en ja ik niet alles wat internet zegt is waar ;)
Ik ben er ook laatst achter gekomen dat een vriendin van me bi is en ik voelde me daar opeen of andere manier zo blij om… ik vind haar echt niet leuk ofzo maar idk...
Mijn vraag is dus hebben de gay mensen dit ook? Of de straight mensen… kunnen jullie mij helpen?
(Ik ben een meisje van 13! )
Even een toevoeging mijn vader en stiefmoeder hadden het laatst tijdens het eten over op wat je valt en ze gingen het aan iedereen (broertjes en zusjes) vragen en ik merkte dat ik me daar echt niet prettig bij voelde.. toen heb ik maar gezegd ik hoef geen vriendje of vriendin, maar ik voelde me echt uncomfortable.. (me ouders zijn volgensmij wel erg supportive naar lgbtq)