Skip to main content
Vraag

ben ik bi/lebisch?

• March 25, 2026
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoiii,

Ik ben een meisje van 13, ik zit nu in de brugklas en ga over een paar maanden naar de 2e.  Maar er zit een meisje in mijn klas en ik denk dat ik haar leuk vindt.  Maar ik vond altijd jongens leuk dacht ik. Maar nu ik er over na denk ik heb een jongen nog nooit zo leuk gevonden als ik dat meisje leuk vindt. En er is ook nog een andere jongen van mijn basisschool en ik denk dat ik hem ook een beetje leuk vindt. Hij zit nu ook op mijn school. Maar ik vindt het meisje leuker dan de jongen Maar toch vindt ik de jongen leuk. Ben ik nu lesbisch of toch bi of ben ik gewoon hetero?

3 reacties

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy anoniem 1305 wacht nee shermafan 1305 hierzo dat je een meisje leuk vind defineert niet meteen dat je lesbisch bent maar stel iemand vraagt erover kan je ook gewoon zeggen ja euh ik weet het nog niet zo denk ik zelf dat ik bi bent want ik vind jongens en meiden leuk aleen ben er niet echt zeker van dus zeg gewoon ja euh ben er niet zeker van dus als ik jou was zou ik zeggen doe gewoon wat je altijd zou doen en al ben je bi of lesbisch dan maakt dat niet uit toch want t is niet als ik ineens bi bent dat ik dan ineens andere boterhammen eet ofzo teminste dat is niet hoe ik denk dat het werkt maar tell me if im wrong anyways suc6 hiermee nog verder

ik was hier maar waar is hier…...

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 25, 2026

Dat klinkt toch wel een beetje bi, als je jongens en meisjes leuk vindt.  Alleen maar fijn: dubbel zoveel kansen!

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 25, 2026

hi ​@Madmax2.0 ik sluit me aan bij wat de anderen hebben gezegd. het kan zijn dat je je meer aangetrokken voelt tot meisjes maar jongens nog steeds leuk vind, zou het kunnen dat je bi bent. ik zou zeggen ontdek het lekker en neem de tijd er voor.

liefs vie💗