Skip to main content
Vraag

ben ik bi hetero of gay

• July 16, 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat ik bi ben maar ik weet het ook niet zeker en ik heb al een tijdje geen aantrekking naar meiden gehad maar wel jongens maar vroeger wel een relatie gehad met een meisje maar nu allang niet meer dus ben ik nou hetero bi of gay 

2 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 19, 2025

Ik denk dat je daar pas achter komt als je gaat experimenteren. Niet persé met seks maar vooral met relaties. Dus als je merkt dat je met jongens bijvoorbeeld veel meer dan vriendschappelijke gevoelens kunt ontwikkelen, dan kan het zijn dat je inderdaad op jongens valt.

Ik kan me één ding herinneren van iemand die ontdekte die homo was: dat als hij probeerde te masturberen op Shakira (een bekende actrice) dat niet lukte, maar de 'mooie' jongens om haar heen dat lukte wel. Zo ontdekte hij dat hij homo was.

Bi of bi-nieuwsgierig kan ook. Ik zou je aanraden dat vroeg te proberen te ontdekken. Des te eerder dat je weet wie je bent des te eerder kun je een gelukkig leven opbouwen. En bi zijn heeft voordelen: je hebt je potentiële kandidatenlijst vrijwel verdubbelt dus meer keuze en meer kansen. 😁 💗

Liefs, xxVera 💋

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Ik zou zeggen ga het uitproberen. Je kan ook eerder een relatie gehad hebben met een meisje alleen om het uit te proberen. Maar eigenlijk geintreseert te zijn in jongens.