Skip to main content

ben ik bi hetero of gay

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik denk dat ik bi ben maar ik  weet het ook niet zeker en ik heb al een tijdje geen aantrekking naar meiden gehad maar wel jongens maar vroeger wel een relatie gehad met een meisje maar nu allang niet meer dus ben ik nou hetero bi of gay 

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heeee ​@Anoniem20111, dit is heel begrijpelijk, en het kan soms best verwarrend voelen om je eigen seksualiteit te begrijpen, vooral als die in de loop van de tijd verandert.

Op basis van wat je zegt: je voelt je nu vooral aangetrokken tot jongens, maar hebt vroeger ook gevoelens gehad voor een meisje en een relatie met haar gehad. Dat zou kunnen betekenen dat je biseksueel (bi) bent, omdat je aangetrokken bent (geweest) tot meer dan één gender. Maar het is ook heel normaal dat je aantrekkingskracht verandert of verschuift in verschillende periodes van je leven.

Seksualiteit is niet altijd strikt één label; het kan fluïde zijn en veranderen naarmate jij groeit en jezelf beter leert kennen. Je hoeft ook niet meteen een definitief label te kiezen als dat voor jou nog niet duidelijk voelt. Het belangrijkste is dat je jezelf de ruimte geeft om te voelen wat je voelt, zonder druk.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb precies hetzelfde, ik heb vroeger ook een crush gehad op meiden, maar nu vind ik sommige jongens heel erg knap, en krijg ik soms seksuele gevoelens. Ben zelf ook een jongen.

Forum|alt.badge.img+1

Hi. Meestal als je er over twijfeld ben je niet helemaal hetro. Dat je een relatie heb gehad met een meisje is handig om dan op terug te blikken. Denk na van vond ik haar echt leuk? Of was ze meer een hele goede vriendin die mij leuk vond?

En ik ben bi en wat ik dus persoonlijk altijd heb is dat het zegmaar anders voelt als je een meisje leuk vind dan als je een jongen leuk vind. Het is allebij verliefdhekd maar het geeft een ander gevoel.