Vraag

Ben ik Bi?

  • 4 July 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoii, ik zit weer eens met een dingetje:) (Ik ben een meisje) Ik voel me de laatste tijd ook weleens aangetrokken tot meiden, terwijl dat hiervoor vooral jongens was. Deze aantrekking voelt wel anders bij jongens dan bij meiden. Ik weet ook weleens niet zeker of ik soms graag een meisje zou willen zijn, of dat ik met haar zou willen zijn. Zijn er mensen die zeker weten dat ze bi zijn en deze gevoelens herkennen/hebben gehad? Er is geen haast voor mij om erachter te komen hoor, maar ik ben natuurlijk wel een beetje benieuwd!:)


3 reacties

Ik ben niet een persoon die weet dat ze bi is. Maar ik herken wel wat je zegt dus bij deze zorg ik ervoor dat er meer aandacht naar deze topic gaat.

Because I would like to know as well, you know?

Reputatie 4
Badge

Heyy,

Ik ben zelf lesbisch en ik herken dat ze zegt van soms zou ik niet altijd graag een meisje willen zijn.

Het kan zeker dat je bi bent en dat is niets om je voor te schamen, alleen vrees/denk ik een beetje dat je dat echt zult moeten afwachten en wat experimenteren.

Veel succes op je zoektocht!

Groetjes anoniem789

Hey, ik denk ook zoals @Anoniem789  neem je tijd, en weet je? Hoe je het noemt is niet zo belangrijk als hoe fijn het voelt om verliefd te zijn 🥰.  En als je verliefd wordt op een leuke jongen of meisje dan ben je bi maar vooral verliefd 😉  maar ook over jezelf,  ontdek je gevoel en neem je tijd :) 

Asky XxX 

Reageer