Vraag

Ben ik bi?

  • 30 April 2022
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoi,

nou ik denk nu al een poosje na over wat voor sexualiteit ik heb. Ik voel me sws aangetrokken tot jongens maar soms ook meisjes. De ene keer meer dan de andere maar soms ook helemaal niet. Kan iemand mij helpen?


2 reacties

In snap dat het heel verwarrend kan zijn, maar je hoeft jezelf toch niet perse in een hokje te plaatsen. Je hoeft jezelf niet per se te labelen, zeker niet op deze leeftijd. Ik zou zeggen, wacht lekker af wat er gebeurt. Al wordt je verliefd op een jongen, prima, en al wordt je verliefd op een meisje, ook prima toch. Kijk wat er gebeurt en wat je voet als het zover is.

Nu kan ik ook begrijpen dat dat misschien makkelijk praten is van iemand die hier niet mee te maken heeft, maar dat is een beetje mijn advies. 

Reputatie 2
Badge +2

ik had precies hetzelfde en ben nu een beetje uit de fase dat ik al die gedachtes te veel ging overdenken. het komt allemaal vanzelf, als je met een meisje bevriend raakt en merkt meer voor haar te voelen (haar willen zoenen, fantaseren over haar troosten bijv.) dan is dat oke. en ook als dat nooit gebeurd, is dat helemaal oke. bedenk dat meiden heel mooi vinden, niet meteen betekent dat je je aangetrokken voelt. dat heeft mij persoonlijk vaak misleid. probeer er verder niet teveel over na te denken, er is geen handleiding voor seksualiteit. :)

Reageer