Vraag

ben ik bi???

  • 30 August 2021
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Badge

Ik heb al op het forum gezocht maar kan niks meer vinden dan    er vanzelf achter komen  Zijn er echt geen manieren om dat te weten te komen?


4 reacties

Heyy

 

Er zijn niet echt andere manier om er achter te komen wat je voorkeur is denk ik.. Jezelf de tijd gunnen is echt het beste!

 

Je komt er namelijk echt vanzelf achter en er zal vroeg of laat iemand op je pad komen waar je verliefd op wordt!

 

Je komt er echt wel achter. Alles komt op zijn tijd en een hokje maakt eigenlijk ook niet zoveel uit. Zolang jij gelukkig en blij bent is iedere voorkeur goed en je merkt vanzelf wat die is:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik struggle met hetzelfde probleem. Ik heb geen flauw idee maar laat het nu rusten en vind het later wel uit.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi

ik weet hoe je je voelt ik heb precies hetzelfde gehad

soms heeft het gewoon wat tijd nodig laat het over je heen komen en geniet er van

Reputatie 6
Badge +7


Als je denkt dat een forum met mensen die jou niet kennen je een antwoord kunnen geven over jezelf:  Ja, je bent bi.  
Als je tevreden bent ontvang ik graag het Klavertje Vier.

 

Alternatief: Van welke pizzas houd jij?  Kun je op die vraag online antwoord vinden?

Je kunt vragenlijstjes invullen. Of het online op een forum vragen. Of ingrediëntenlijstjes nalopen. 

En je kunt het best lastig vinden dat mensen antwoorden: Dat weet je zelf het beste, of Ga gewoon proberen. 

Sommige dingen vind je niet online.  

Reageer