Ben ik bi?

  • 25 May 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

Hi,

 

Ik heb een vraag, en ik wil graag jullie ervaringen weten. Ik denk namelijk dat ik bi ben, ik weet ook eigenlijk niet zeker ofdat ik nou voor vrouwen hetzelfde voel als dat ik voor mannen doe. Ik denk het wel. Maar voor de mensen die bi zijn, hoe zijn jullie erachter gekomen dat jullie bi zijn?


4 reacties

Heyy Anoniem2h.v

 

Ik ben zelf (zover ik weet) geen bi, maar wil je vertellen dat het niet raar is dat je twijfelt over je seksualiteit. Je bent volop aan het puberen en hormonen spelen een grote rol in je lichaam. Je bent aan het ontdekken op wie je valt en je denkt dat je bi bent, maar weet het nog niet zeker.

 

Neem rustig de tijd! Op een gegeven moment weet je zeker wat je seksualiteit is, maar zet er vooral geen druk achter. Alles komt op zijn tijd. Onthoud ook dat het niet uit maakt wat je seksualiteit is. Jij bent jij, en dat is helemaal prima🙂

 

Groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniem2h.v, 

 

Zelf twijfel ik ook soms aan mijn seksualiteit, ik vind meisje/vrouwen wel heel knap, ik zie er ook wel echt een toekomst mee, ik ben ook veel op meisjes geweest, maar seksueel vind ik het iets minder, maar het staat sowieso vast dat ik op meisjes/vrouwen val, alleen zijn er ook nog jongens die ik wel leuk of knap vind, alleen ik word dus nooit verliefd op jongens, de meeste mensen die ik ken vinden mij ook gewoon heel hetero en twijfelen er totaal niet aan dat ik misschien bi ben, dus zelf weet ik het ook niet, maar als ik jouw verhaal hoor, is het bij jou ook nog niet zeker, maar misschien ben jij wel bi, alleen heb jij gewoon een voorkeur voor mannen, misschien heb ik dit ook bij vrouwen, maar het belangrijkste is: Jij komt er echt wel vanzelf achter, dus maak jou vooral niet druk. Veel succes met het uitzoeken van jouw seksualiteit!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 1
Badge +1

Je komt er gaande weg wel achter of je bi bent.en al ben je bi, so be it. Daar is helemaal niks raars aan. ( als je een meisje knap vind, betekent dat niet direct dat je bi bent, deze fout word vaak gemaakt onder jonge mensen)

Reputatie 2
Badge +1

 

aiigght ik ben bi dus hier komt het:

Het is heel normaal dat je je voor het een geslacht anders voelt dan voor het andere. Dat heb ik ook. Ik heb bijvoorbeeld een voorkeur voor jongens mr meisjes vind ik alsnog leuk. Je moet je er niet zoveel zorgen over maken. Het is niet erg als je je seksualiteit niet zeker weet want er is niemand die van je verwacht dat je jezelf 100% kent.

En  ik wist dat ik bi ben door gewoon te experimenteren en te ontdekken wat ik leuk vind maar het kan heel goed zijn dat mijn seksualiteit in de toekomst nog veranderd.

Reageer