ben ik bi?

  • 15 April 2021
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal!

ik heb een vraag... 

ik heb een aantal vriendinnen. Een persoon daarvan is lebisch. En ik heb ook een vriendin die pansexueel is.

 

 

daardoor ben ik best wel gaan nadenken… ik vind meisjes eigenlijk best wel aantrekkelijk. Ik zie mezelf best wel een relatie met een meisje hebben. Maar ik denk dat ook wel met een jongen. Ben ik dan bi? Want ik heb online best wel veel testen gedaan en daar kwam bi of lesbi uit. En ik tijfel echt best wel. Ik heb wel eens de neiging gehad om een meisje (vriendin) een kus te geven op haar wang. Ik was daar zo ondersteboven van. Ik wil mezelf graag er voor openstellen. Maar ik weet het echt niet. Kan iemand me helpen plss?


6 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Dat meit je zelf uitvinden

Reputatie 6
Badge +12

Hallo allemaal!

ik heb een vraag... 

ik heb een aantal vriendinnen. Een persoon daarvan is lebisch. En ik heb ook een vriendin die pansexueel is.

 

 

daardoor ben ik best wel gaan nadenken… ik vind meisjes eigenlijk best wel aantrekkelijk. Ik zie mezelf best wel een relatie met een meisje hebben. Maar ik denk dat ook wel met een jongen. Ben ik dan bi? Want ik heb online best wel veel testen gedaan en daar kwam bi of lesbi uit. En ik tijfel echt best wel. Ik heb wel eens de neiging gehad om een meisje (vriendin) een kus te geven op haar wang. Ik was daar zo ondersteboven van. Ik wil mezelf graag er voor openstellen. Maar ik weet het echt niet. Kan iemand me helpen plss?

wat betekend pansexueel?

 

wat betekend pansexueel?

Panseksualiteit is de seksuele, romantische, of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Het sluit op die manier nauw aan bij biseksualiteit. Wikipedia

 

Hey, Luna

Ik denk dat jij dat beter kan vertellen dat ik dat kan. En die online testen, ik vind het erg onbetrouwbaar. Ik zal zelf gewoon lekker experimenteren met wat je wel en niet wilt.

Ik wens je veel succes, misschien dat iemand anders nog goede tips heeft! :p

Reputatie 6
Badge +12

 

wat betekend pansexueel?

Panseksualiteit is de seksuele, romantische, of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Het sluit op die manier nauw aan bij biseksualiteit. Wikipedia

 

Okay bedankt

Reputatie 2
Badge +1

hii

 

het kan heel goed dat je bi of lesbisch bent! je kan ook kijken op het internet naar biromantisch, dan ben je wel aangetrokken tot bij de geslachten maar zou ie niet met allebei naar bed gaan. 

dus als ik bijvoorbeeld lesbisch ben maar biromantisch, zou ik een jongen en een meisje daten maar niet met een jongen naar bed gaan.

je kan ook wat meer op onderzoek uitgaan, bijvoorbeeld meer gaan flirten met meiden misschien kun je dan al zien of meiden daten je wat lijkt!

maar als je het nog niet zeker weet en jezelf al wel wilt labelen voor de buitenwereld, dan kun je je queer of questionning noemen. queer is een verzamel naam voor alle sexualiteiten buiten hetero zijn om. en questionning is letterlijk wat er staat, je bent nog aan het uitvinden wat je bent.

ik hoop dat dit genoeg is om jou een beetje te helpen! zo niet stel gerust een vraag!

Reageer